dinsdag 20 november 2012

Kijkje in mijn stash : Oogschaduw mono's & pigments

De vorige keer liet ik jullie mijn Blush stash zien en vandaag wil ik weer een klein stukje van mijn stash delen met jullie. Dit keer laat ik jullie mijn oogschaduw mono's en pigments zien. Het meeste koop ik altijd uit de afprijsbakken, dus helaas zal dan ook het meeste niet meer te koop zijn. Benieuwd? Kijk dan snel verder.......

Ik begin met 4 Absolute Eye Colours van Catrice.
Eerste rij : 390 Top of the Cops & 510 In Love With Hulk
Tweede rij : 280 Heidi Plum & 320 Dalai Drama


Essence Eyeshadow
Boven : 38 Blue Mission (matt effect)
Onder : 19 Disco diva ( metallic effect) & 16 Go glam (shimmer effect)


Essence Eyeshadow
Boven : 32 Jazzed Up (holographic effect) & 48 Forest Gump (shimmer effect)
Beneden : 36 Knock Out (matt effect) & 37 Lime Time (matt effect)


Essence Colour & Shine
Links : 14 Divas Love Drama
Rechts : 08 Joyride to Jupiter


Essence Eyeshadow
Links : whoom! boooom!!! LE 04 You've got the Art
Rechts : 17 Hot Spot (shimmer effect)


Catrice Eye Aquarelle Duo Chalks uit de LE feMALE
C01 Love Me Gender


Catrice Loose Eye Shadows LE Cucuba
Eerste rij : C04 Havana Drum & C02 Reggaeton
Tweede rij : C01 Sunny Side, C03 Salsa Cubana & C05 Take it Mint


Essence Pigments
Eerste rij : 16 Blueberry Muffin
Tweede rij : 06 WOW it's Orange!, 12 Miss Piggy's Lollipop & 10 Fairy Dust
Derde rij : 18 Little Mermaid, 19 Kiss the Frog & 14 Strawberry Smoothie


Essence Fruity  Eyeshadow Sorbet
Sorbet 01, Sorbet 02 en Sorbet 03


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Misschien valt het op dat er heel veel producten nog nieuw zijn. Ik ben gek op oogschaduw, maar ik kan het helaas niet zo vaak dragen. Ik zal het kort proberen uit te leggen. Toen ik mijn gezicht verbrande zijn ook mijn oogleden licht verbrand. Het aanbrengen van oogschaduw en het dragen gaat prima, maar met het eraf halen begint de ellende. Mijn oogleden zijn dan heel snel geïrriteerd door het wrijven met een watje/doekje. Ik draag het daarom alleen met speciale gelegenheden. Dat is ook de reden waarom jullie niet zoveel ooglooks op mijn blog tegen zullen komen. Hiervoor probeer ik nog een oplossing te vinden door het bijvoorbeeld bij iemand anders aan te gaan brengen.

Ik ben wel heel benieuwd wat is jullie favoriete oogschaduw kleur om te dragen? 

Veel Liefs,
Lies