zaterdag 24 november 2012

Shoplog : Kruidvat

Vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie en dit keer is het weer van de Kruidvat. Je zou bijna denken dat ik nergens anders meer shop en eigenlijk is dat ook wel de winkel waar ik het meeste kom. Het zit namelijk het dichtste bij mijn huis en vaak zie ik daar aanbiedingen die mij wel aanspreken. Nieuwsgierig wat ik geshopt heb? Kijk dan snel verder.......

Als de r in de maand is slik ik altijd vitamines en dit keer kwam ik de Kruidvat kauwtabletten tegen. Hier ben ik wel heel nieuwsgierig naar, want ik gebruik altijd die van Davitamon en deze schelen ruim de helft in prijs. Deze kosten €4,49


Ook heb ik 2 een shampoo en haarmasker gekocht uit de Andrélon haar en hoofdhuid lijn. Van de shampoo had ik al een proefmonster gebruikt en die vond ik wel heel erg fijn. De Shampoo kost €4,36 en het haarmasker €5,07. Ik heb deze alleen in een speciale aanbieding gekocht waarmee er 50% vanaf ging. 


Niet een product die je graag koopt, maar ik moest er nu wel aan geloven. Het zijn likdoornpleisters en ik heb zelf een likdoorn die gewoon te pijnlijk werd. De prijs weet ik niet precies meer, maar ik dacht dat ze €2,79 per doosje van 8 stuks kosten.

Ik kreeg van mijn moeder 2 lakjes en 2 lipglossjes uit de Essence Twilight Breaking Dawn part 2. Het gouden lakje en de 2 lipglossjes was ik nog naar op zoek, maar er werd mij verteld bij de Kruidvat dat ze maar een eenmalige zending hadden gekregen en het daarom ook niet meer aangevuld zou worden tot de volgende LE zou komen. Tot mijn verbazing was het display weer volledig gevuld. Het paarse lakje heb ik er nog bijgekregen omdat dit toch wel mijn favoriete kleurtje is uit deze LE. Alles koste €1,99 per stuk.


Ik drink momenteel weer heel veel koffie nu wij de nieuwe Senseo hebben en zo'n voordeelpak is dan altijd handig. Deze koste €3,99


En als laatste heb ik reinigingsdoekjes van de Kruidvat gekocht voor de droge en gevoelige huid. Ik heb normaal altijd die van Essence, omdat tot nu toe mijn huid daar als enige goed op reageerde. Helaas waren die nergens meer te bekennen en was het prijskaartje er ook niet meer. Ik ben dus bang dat ze er bij deze Kruidvat uitgaan of misschien overal wel, dus ik heb deze doekjes maar eens meegenomen om te proberen. De prijs was €2,17 voor 25 doekjes.

Dit keer was het een shoplog met toch wat andere producten ertussen dan normaal, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te zien. Misschien zien jullie er iets tussen waar je toch wel graag een review van wilt zien. Laat het mij dan weten in de comments en dan zal ik er zeker mee aan de slag gaan. 

Veel Liefs,
Lies