donderdag 22 november 2012

Preview : Catrice LE NEONaturals

Catrice heeft weer een nieuwe LE aangekondigd voor de maanden December en Januari en dit keer is het een LE vol met mooie nagellakjes in neon en natural kleuren. Misschien niet iets wat je snel verwacht in de wintermaanden dat er neon kleurtjes uitgebracht worden in een LE, maar Catrice heeft hiermee als doel dat ze onze wintermaanden toch net iets vrolijker willen maken. Kijken jullie met mij mee naar de NEONaturals LE van Catrice? Lees dan snel verder.......




De NEONaturals LE bevat 12 nagellakjes die onderverdeeld zijn in 6 neon lakjes en 6 natural lakjes. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf nooit zo van de naturel oftewel nude lakjes ben, maar de neon lakjes daarentegen ben ik gek op.   

Neon lakjes :

01 Little Miss Sunshine
02 For Bright Guys
03 Mr. Brightsight



04 Mrs. Brightsight
05 Bright, Brighter & Brightest
06 On The Bright Side Of Life

Natural Lakjes :

01 Be Naturally Crazy
02 Natural Is Calling
03 Makes Me Smile



04 Enjoy Me
05 Have A Good Day
06 Be Natural

Nail Art Kit
Als leuk extratje zit er een ook een nail art kit in deze LE waarmee je een moon manicure mee kan maken. Ik moet zeggen dat ik echt absoluut niet wist wat dat precies was, dus ik ben even gaan rondkijken op internet en wat ik daar zag vond ik er wel heel mooi uitzien. Daarna kwam ik er pas achter dat de dame van de eerste foto ook een Moon Manicure op haar nagels heeft. Dit setje bevat een  Nail Art Brush, 30 tip guides en styling tips.

Prijzen :
Nagellak : €2,69 per stuk
Nail Art Kit : €3,59

Ik vind het een erg leuke LE. Ik denk wel dat ik alleen voor de Neon lakjes zal gaan, maar misschien als ik ze in de winkel zie dat ik er toch ook wel een mooie natural tussen zal zien die ik wil hebben. Deze LE zal vanaf half December tot half Januari in de winkels liggen.

Welke lakjes vinden jullie mooier de Neons of de Naturals?

Veel Liefs,
Lies