zondag 9 december 2012

Coca-Cola Lip Smacker

Lip Smackers heb ik al zo vaak gezien alleen in de winkels zelf zag ik ze eigenlijk nooit. Nou kon ik ze natuurlijk wel via internet bestellen, maar ik ben eigenlijk niet iemand die dat heel snel doet en toch eerst blijft afwachten of het misschien toch in een winkel te vinden is. Toen ik de Coca-Cola Lip Smacker tegenkwam bij de Kruidvat moest ik hem daarom ook meenemen. Inmiddels gebruik ik hem alweer zo'n 3 weken en vandaag vertel ik jullie wat ik er van vind. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.......

Voor diegene die niet weten wat een Lip Smacker is, want dat kan natuurlijk. Het is een lippenbalsem die vaak een lekkere smaak en geur bevat. Je hebt heel veel verschillende smaken zoals bijvoorbeeld fruitsmaken, maar ook frisdrank smaken. Die laatste was ik zelf heel benieuwd naar, dus ik ben blij dat ik de Coca-Cola variant tegenkwam. 
De verpakking wat kan ik daar anders over zeggen dan dat het gewoon echt helemaal Coca-Cola is. De rode kleuren, de letters, eigenlijk vind ik het net een beetje een mini blikje. Het etiket van de Lip Smacker zelf is namelijk ook glimmend en dat vind ik wel heel erg leuk gedaan. 

Zodra ik hem openmaakte kwam er gelijk een cola geur vanaf. Alleen vind ik het persoonlijk niet echt de geur die van een colafles afkomt, maar meer zoals de colafles snoepjes en die geur vind ik zelf wel heel lekker. Ik moet ook bekennen dat ik er telkens toch aan blijf ruiken voordat ik hem opsmeer.

De smaak weet ik eigenlijk nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Een echte cola smaak haal ik er namelijk niet uit. Hij heeft in het begin een licht zoet smaakje en daarna wordt het al snel alleen een lippenbalsem smaakje. Dit vind ik wel jammer, want nadat de geur zo sterk is en lekker ruikt had ik ook wel verwacht dat de smaak wat sterker zou zijn en ook in de buurt van de colaflesjes zou komen.

Op de eerste foto zie je gewoon mijn lippen zonder iets erop en op de tweede foto heb ik de Lip Smacker aangebracht. Zoals je ziet is die gewoon transparant ondanks dat de stick zelf bruin is, maar geeft het wel een hele mooie glans aan je lippen. De stick voelt ook heel fijn aan op je lippen, want hij is erg vettig waardoor droge lippen eigenlijk gelijk verdwijnen. Plakkerig is die ook niet wat ik ook een groot pluspunt vind. 

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze stick, want hij brengt makkelijk en fijn aan en voelt ook erg fijn aan op je lippen. Het uiterlijk vind ik leuk en ook de geur ben ik zeer tevreden over. Het enige minpuntje blijf ik toch de smaak vinden. Ik proef het gewoon amper en nu is dat misschien ook niet het doel waarvoor je een lippenbalsem gebruikt, maar ik had het wel fijn gevonden als ze de smaak iets sterker hadden gemaakt.

De Coca-Cola Lip Smacker is te koop bij de Kruidvat voor €2,02 per stuk.

Hebben jullie wel eens Lip Smacker geprobeerd? Zo ja welke smaak was dat en wat vond jij ervan?

Veel Liefs,
Lies