maandag 10 december 2012

Preview : Essence LE Vintage District

Vorige week vertelde ik al dat Essence twee Limited Editions bekend had gemaakt. Vandaag heb ik daarom voor jullie de preview van de tweede LE en deze heet Vintage District. In deze LE neemt Essence je mee naar hippe boetiekjes waar oude trends weer tot leven komen en samensmelten tot een geheel nieuwe stijl. Voor deze LE is gebruik gemaakt van de retrokleuren roestbruin, petrol, grijs, perzik en bruin. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......

Eyeshadow
Als eerste 3 oogschaduwen die volgens Essence zeer hoog gepigmenteerd moeten zijn. Ik vind ze er ook echt zo mooi uitzien dat ik ze bijna alleen daar al voor zou kopen.

01 I'm so retro
02 shopping @ portobello road 
03 get arty

Prijs : €1,99 per stuk.

Gel Eyeliner Set
In deze LE zal je ook 2 eyeliner setjes kunnen verwachten met een bijbehorend kwastje erbij. Ik gebruik zelf eigenlijk nooit eyeliner, maar ik moet zeggen dat ik deze 2 kleurtjes wel heel erg leuk vind. Het is een keer wat anders dan anders.

01 shopping @ portobello road
02 get arty

Prijs : €2,59 per setje.

Duo Lipstick & Gloss
Het idee van deze Lipstick en Gloss duo's vind ik echt zo leuk. Aan de ene kant heb je een lipstick zitten die je lippen zal voorzien van een heel mooi kleurtje en aan de andere kant een Lipgloss. Beide kanten hebben dezelfde kleur en kan je zowel samen als apart gebruiken.

01 vintage peach
02 antique pink

Prijs : €2,99 per stuk.

Multi Colour Blush
Het eerste wat in mijn opkwam toen ik deze blush zag was die moet ik hebben, want wat ziet die er mooi uit! Ik ben alleen wel weer bang dat het gouden kleurtje er overheen is gespoten en die na 1 keer gebruik weg zal zijn net zoals het geval was met de Blush uit de LE Class of 2013. Al hoop ik stiekem dat ik ongelijk zal hebben en het gouden kleurtje er toch echt doorheen zit.

01 it's popul-art

Prijs : €3,39 per stuk.

Nail Polish
Ook deze LE bevat weer 4 hele mooie lakjes. Vooral de laatste 2 lijken mij wel heel erg mooi. 

01 vintage peach
02 shopping @ portobello road
03 antique pink
04 get arty

Prijs : €1,89 per stuk.

Top Coat Gel Look
Een Top Coat vind ik ook wel erg leuk om in een LE te zien. Dit is een Gel look Top Coat die je zowel kan gebruiken voor het hoogglanzende effect wat die heeft of om creaties op je nagels een betere bescherming te bieden.

01 shine like new

Prijs : €1,79 per stuk.

Nail Art Decoration Kit
Setjes met glitters, lovertjes en pareltjes echt zo leuk! Met deze 2 setjes kan je aan de slag gaan met nail arts door ze aan te brengen over je nagellak heen. Hiervoor zou je de lakjes uit deze LE ook kunnen gebruiken als basis. 

01 something g-old - something new
02 designer for a day

Prijs : €2,59 per setje.

Mocht ik je nu al helemaal lekker hebben gemaakt met de mooie producten in deze LE, dan zal ik je toch lichtelijk moeten teleurstellen. Je zal toch nog even moeten wachten tot je deze in je bezit kan krijgen, want in Nederland en BelgiĆ« zal de Essence LE Vintage District verkrijgbaar zijn vanaf half Februari tot eind Maart 2013.

Wat vinden jullie van de producten uit de Vintage District? En naar welke LE kijken jullie nu meer uit? Is dat de Essence Snow Jam LE die volgende maand al zal verschijnen of is het toch wel deze LE die een maandje later in de winkels zal liggen?

Veel Liefs,
Lies