maandag 17 december 2012

Kijkje in mijn kerstpakket!

Al een paar keer liet ik op mijn blog voorbijkomen dat ik toch wel heel erg naar mijn kerstpakket uitkeek. Het was alleen even afwachten of we er wel 1 zouden krijgen, want we hadden tot op vandaag nog steeds niks gehoord. Alleen  vandaag was het dan toch zover dat er een berichtje kwam dat we hem op konden halen. Juist omdat ik er nu al zo vaak over sprak in artikelen leek het mij leuk om toch ook even te delen wat er nou precies inzit. Kijken jullie met mij mee?

Als eerste zat er een zak chips in. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo snel naturel chips eet, maar hij zal zeker wel opkomen. Ik gebruik namelijk altijd veel uit het kerstpakket om te besparen op de dingen die ik moet kopen voor mijn verjaardag.

Ok je ziet hier weinig van wat het is haha, maar dit is dus een ronde cake. Ook deze zal zeker wel opkomen alleen dan met de Kerst.

Een doosje met kaasstengels of tenminste hier heten het kaaskringels. Dit vind ik altijd wel heel erg lekker, dus ben benieuwd of deze ook zo lekker zijn.


Dit vind ik echt zo leuk dat ze dat erin gedaan hebben. Het is een thermosbeker. Zo kan ik nog eens een lekkere warme bak koffie of thee meenemen.


Dit soort geroosterde broodjes met olijfolie, knoflook en peterselie heb ik nog nooit gehad. Ik ben wel heel benieuwd hoe ze smaken. Hebben jullie toevallig al eens zoiets gegeten?


Ook dit vind ik heel erg leuk. Het is alleen meer voor de zomermaanden want het is een koeltas met een plastic trommeltje erin.


We hadden eigenlijk nog niks voor de kerst in huis qua zoetigheid, dus dat er kerstkransjes inzitten vind ik wel heel erg leuk. Al vind ik de kraaltjes die erop zitten altijd zo vervelend met het opeten haha.


Ook zat er helaas iets in wat ik zelf niet zo lekker vind en dat is tomatensoep. Gelukkig lust mijn moeder het wel en zij is er al grootse plannen mee aan het maken voor een minestronesoep.


En als laatste een gigantische zak met kerstboom marshmallows. Ik betwijfel of ik het op ga krijgen, maar ze zien er wel heel erg lekker uit. Ook heb ik nu gelijk weer iets wat ik met kerst op tafel kan zetten.

Al met al vind ik het wel een heel leuk pakket die wij hebben gekregen. Nu ben ik altijd heel nieuwsgierig aangelegd, dus ik ben wel heel benieuwd krijgen jullie dit jaar een kerstpakket? Zo ja en heb je hem al ontvangen zou ik het wel heel leuk vinden om in de comments te lezen wat er in die van jou zat. Of mocht je hem wat later krijgen kan je het natuurlijk ook altijd nog achterlaten. Ook ben ik wel heel benieuwd of je het pakket ook echt leuk vond die je mocht ontvangen.

Veel Liefs,
Lies