dinsdag 18 december 2012

Winterse foto's

De afgelopen weken heb ik heel wat foto's gemaakt van al het moois buiten. Het beeld die de winter geeft vind ik gewoon zo mooi en dan vooral als je ook nog een paar dagen sneeuw erbij hebt. Ik heb de foto's uitgezocht en vandaag wil ik met jullie de foto's delen die ik zelf het mooiste en leukste vind. Kijk snel verder.......

De sneeuw begon uit de lucht te komen en al snel werd alles wit.
Dit rendier staat bij Arnhem en ik vond het zo mooi dat die gewoon op de foto moest.
De weg stopt hier!
Pff nee gelukkig hij ging toch nog verder haha.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om de foto's te zien die ik de afgelopen weken maakte. Sommige heb ik onder het rijden gemaakt de afgelopen week dat we telkens naar Arnhem moesten.Een paar zijn zelfs op de snelweg gemaakt. Toch vind ik ze nog wel heel goed gelukt. Iets wat ik absoluut niet verwacht had. Je ziet alleen op sommige foto's wel hoe smerig de ramen van onze vervangbus zijn haha. 

Vinden jullie het ook zo leuk om van de verschillende seizoenen foto's te maken?

Veel Liefs,
Lies