zaterdag 22 december 2012

Let's Listen to some music! #3 Christmas songs

Hier ben ik eindelijk weer. Al vanaf Dinsdag heb ik niks geplaatst. Shame on me, want zo lang is het nog niet voorgekomen dat ik geen artikel geplaatst heb. De drukte van de laatste 2 weken en voor de feestdagen, een minder leuke dag omdat mijn vader jarig zou zijn en een niet zo'n leuk bericht die ik de afgelopen week kreeg en ineens was ik 4 dagen verder dat ik niks geplaatst had. Maar hey het is bijna Kerst! Het is tijd voor de leuke dingen! Als iets mij vrolijk maakt dan zijn dat wel kerstliedjes. Ik heb mijn leukste, mooiste of grappigste kerstliedjes opgezocht. Kijken jullie met mij mee? Lees dan snel verder.......


Toen ik dit liedje hoorde had ik niet verwacht dat Heidi Klum het Duitse model dit zou zingen en zover ik eruit begreep is dit voor de Douglas gemaakt. Dit neemt voor mij niet weg dat ik het een heel leuk en vrolijk kerstliedje vind.

Nick en Simon en een Engelstalig kerstliedje het is een keer wat anders, maar wel erg leuk. Ook de clip zelf vind ik leuk om te zien.

Ik had niet gedacht dat er ooit nog een liedje van Bert en Ernie voorbij zou komen op mijn blog, maar het is toch echt zo haha. Ik vind dit liedje gewoon zo grappig.


Dit liedje is vooral bekend van de Coca-Cola reclame. Die reclames hebben toch altijd wel wat magisch en dat is ook in deze clip van Train terug te zien.


Ik ben opgegroeid met twee toch wel echte Queen fans en dat zijn mijn Moeder en Oom. Zelf kan ik ook zeker wel liedjes van ze waarderen zoals bijvoorbeeld dit kerstliedje.


Deze kersthit van Wham valt denk ik wel echt onder de "foute" hits, maar je kan hem gewoon zo lekker meezingen.


En als laatste een kerstliedje van Ronan Keating die ik gewoon echt zo mooi vind. De tekst vind ik gewoon zo mooi en ook zeker wel toepasselijk. Elk jaar mist er toch altijd een persoon bij ons aan de kersttafel.

Dit waren mijn 7 favoriete liedjes en nu ben ik ook wel heel benieuwd wat is nou echt jouw favoriete kerstliedje of misschien heb je er wel meerdere. Laat het mij weten in de comments.

Ik hoop natuurlijk dat het snel weer wat rustiger zal worden in mijn leven zodat ik jullie weer elke dag kan voorzien van een artikel. De dagen dat ik totaal geen energie meer heb om nog iets te kunnen doen mis ik het schrijven van een artikel namelijk wel heel erg.

Veel Liefs,
Lies