vrijdag 7 december 2012

Preview : Essence LE Snow Jam

Essence heeft weer 2 nieuwe Limited Editions aangekondigd en vandaag laat ik jullie de eerste zien die jullie volgende maand al in de winkels kunnen verwacht. Dit is de LE Snow Jam. In deze LE worden de trendkleuren Paars, Turkoois, Petrol en ijzige pasteltinten gecombineerd met verzorgende ingrediënten zodat wij de winter net iets beter door kunnen komen. Al hadden we dat nu al kunnen gebruiken als ik naar buiten kijk haha. Kijken jullie mee naar deze nieuwe LE? Lees dan snel verder.......

Eyeshadow Sorbet 

Deze Eyeshadow sorbets zullen je oogleden een subtiele glans geven en zijn ook nog eens makkelijk aan te brengen met je vinger doordat het een crémige structuur. Ook beloofd het de hele dag goed te blijven zitten, dus daar ben ik wel heel benieuwd naar of dit ook echt zo zal zijn.

01 lilac is my style
02 top of the ice-stream
03 life is a freeride

Prijs : €2,39 per stuk.

Jumbo Duo Eyepencil
De Jumbo Duo Eyepencils bevatten aan beide kanten een potlood waarvan het aan de ene kant een Kajal Pencil is en aan de andere kant een highlighter met glittereffect. 

01 let’s hit the slope
02 petrol snow-queen

Prijs : €1,99 per stuk.

Lipbalm
De 2 Lipbalms uit deze LE geven je lippen een zacht tintje en zullen ze daarnaast ook heerlijk verzorgen met de castorolie die erin zit. Ook hebben ze beide een lekkere fruitige geur en dat spreekt mij toch wel heel erg aan.  Ik ben alleen wel heel benieuwd welk subtiel kleurtje ze zullen geven, want als het paars en blauw zou zijn vind ik dat toch een beetje apart. 

01 lilac is my style
02 goofy-blue

Prijs : €1,59 per stuk.

Nail Polish


Nagellak is toch vaak wel mijn favoriete product uit de LE's. Ook deze keer vind ik de kleurtjes heel erg mooi. De lichte tinten bevatten glitters en de donkere tinten zijn matte kleuren. 

01 goofy-blue
02 lilac is my style
03 life is a freeride
04 top of the ice-stream

Prijs : €1,69 Per stuk.

Mini Files
Alleen het uiterlijk van het doosje en de mini vijltjes vind ik er al zo mooi uitzien en het handige is dat je ze overal mee kan nemen door het formaat. Voor mij is dit wel heel handig, want onderweg heb ik vaak een vijltje nodig, maar door het formaat wat de meeste hebben neem ik ze nooit mee. Hier ga ik dus zeker eens naar kijken.

01 snowboard-girls rock

Prijs : €1,39 per doosje.

24h Hand Protection Balm
In deze LE zit ook een handcreme en dit vind ik heel erg leuk dat ze hiervoor gekozen hebben, want met het koude weer kunnen mijn handen toch wel iets meer verzorging gebruiken. Deze handcreme bevat shea butter en kokosnootolie die ervoor zorgen dat je handen goed gevoed en verzacht zullen worden. Ook beloven ze dat de geur heel erg lekker moet zijn.

01 keep cool! 

Prijs : €1,99 per stuk

De Essence LE Snow Jam zal in Nederland en België verkrijgbaar zijn van Januari tot half Februari. Zoals ik vertelde zijn er 2 LE's bekend gemaakt en ook die van Februari/Maart zal ik zo snel mogelijk een Preview van plaatsen, want ik kan al verklappen dat die ook heel erg leuk is.

Ik vind deze Snow Jam LE heel erg leuk en vooral omdat er nu ook verzorgende producten bij zitten zoals de nagelvijltjes en handcreme, maar wat vinden jullie van deze LE? En zit er misschien iets tussen wat je zeker wilt gaan kopen/naar wilt gaan kijken?

Veel Liefs,
Lies