dinsdag 4 december 2012

My life in pictures : November

Eigenlijk zou ik vandaag niks plaatsen doordat ik de cursus had en dat heel veel energie zou kosten. Dit is ook zeker het geval, want ik ben op dit moment behoorlijk gebroken. Toch kon ik het niet om 2 dagen lang geen bericht te plaatsen. Ik trok mijn comfi kleding aan en plofte met de laptop op de bank om een My life in pictures artikel te maken, want de maand December is alweer begonnen. Het is dus vandaag tijd voor de My life in pictures van November. Benieuwd naar de foto's? Kijk dan snel verder.......

Ok deze foto is niet echt van November, maar de maand Oktober heb ik geen My life in pictures artikel gemaakt, want ik had gewoon te weinig foto's gemaakt. Toch wou ik nog wel even onze nieuwe wasmachine met jullie delen. Onze oude deed namelijk echt niks meer en ik heb een aantal pogingen gedaan om met de hand te wassen, maar de kleding werd gewoon niet goed schoon en ook mijn hele handen gingen erdoor kapot.

Deze maand had ik weer een warme chocolademelk verslaving. Lekker melk opwarmen en er dan Nesquick doorheen doen.

Dit lieveheersbeestje besloot over onze tafel heen te lopen. Ik vind het echt zulke mooie beestjes.

Ik ben gek op fruit, maar ik eet het eigenlijk veel te weinig. Deze maand had ik zo'n zin in fruit dat ik besloot naar de Turkse winkel te gaan om maar eens wat fruit te kopen.

Het mailtje waar ik best van schrok toen ik las dat ik een Senseo had gewonnen. De 3 apparaten die jullie zien afgebeeld mocht ik uit kiezen en ik koos voor de eerste Frizzling Fuchsia.

Ze verkopen sinds November ook nieuwe melk bij de Aldi alleen zijn het wel wat harige pakken haha. Floris is echt gek op doosjes, dus we nemen er regelmatig 1 mee van de supermarkt.

Be Yourself Every Day bestond ook alweer een half jaar in November en ik wil jullie alsnog heel erg bedanken voor de lieve comments die jullie achter hebben gelaten bij dit artikel!

Ik had mij zo voorgenomen niet eerder dan December pepernoten te eten, maar toen me ma met pepernoten thuis was gekomen kon ik het toch niet laten om er ook een paar te pakken. Op dit moment heb ik er al schandalig veel gegeten en is dat ook op de weegschaal te zien geweest. Shame on me!

Rara wat is dit? Dit gebeurt er als je foto's maakt op je bed van producten en je dan bij het goed leggen van de producten de camera vast blijft houden. Dan ga je foto's maken van je matras van heel dichtbij.

Onze buren verrasten ons met een heerlijk suikerbrood die ze voor ons mee hadden genomen.

Hier ontving ik de Senseo die eigenlijk nog best onverwachts kwam. Ik kreeg namelijk een mail dat die eind van de week opgestuurd zou worden en ze op Woensdag stond de postbode er al mee aan de deur.

Croissantjes zijn toch wel echt mijn lievelingsbroodjes. Ze zijn helaas niet super gezond, maar zo af en toe geniet ik er heerlijk van.

Soms vind ik de afprijsstickers van de Kruidvat op de meest gekke plekken. Hier vond ik ze vastgeplakt aan  het sprei op mijn bed.

Echt zo lekker de macaroni die mijn moeder maakt dat was ook zeker wel even een foto waard.

Mijn eerste kerstnagels look gemaakt die inmiddels ook al online is gekomen.

Af en toe heb je gewoon zin in een appeltaartje. Toen ik 2 puntjes voor 1 euro tegenkwam bij de AH kon ik het niet laten liggen.


Mijn nieuwe verslaving een kopje Senseo koffie met gekookte melk. Op onze nieuwe Senseo zit de optie om ook een klein beetje koffie te zetten die dan een stuk sterker is dan dat je een volledig kopje zou zetten. Ik besloot dat eens uit te proberen met gekookte melk en dit is echt zo lekker!


Nog net voordat December zou aanbreken vond ik nog mijn berenmutsen. Volgende week zal ik ze heel vaak kunnen gebruiken, want zover ik het weerbericht moet geloven gaat het zowel 's nachts als overdag erg vriezen.


En als laatste nog een foto van Jacco onze groene amazone papegaai die aan het genieten is van een stukje kaas of tenminste op de foto zie je hem niet echt genieten. Hij was hier aan het kijken wat ik aan het uitspoken was met dat enge ding bij zijn kooi, maar zijn stukje kaas hield die wel goed vast.

Dit waren de foto's van November. Het waren voornamelijk weer foto's van eten en diertjes, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Nu op de naar de laatste My life in pictures van 2012! Hoe zag jullie Novembermaand eruit? 

Veel Liefs,