woensdag 30 januari 2013

Bestelling Bol.com & De Wolhal

Het is misschien een beetje kort na mijn shoplog die ik de afgelopen week liet zien, maar ik had ook nog een bestelling gedaan bij Bol.com en die heb ik gister ontvangen. Daarnaast moest ik nog wat materiaal kopen om ook daadwerkelijk aan de slag te kunnen gaan met wat ik bij Bol.com had besteld, dus ook daar heb ik even naar gekeken. Het leek mij wel leuk om toch even aan jullie te laten zien wat ik precies besteld/gekocht heb. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder.......
Bol.com :
Als eerste 3 kersthaakboekjes waarvan mijn moeder en ik beide de helft van hebben betaald. Waarom om deze tijd kerstboekjes gaan kopen? Ik had ze al een tijdje op het oog, maar had ze telkens niet besteld. Toen ik hier bij de handwerkwinkel was en er toch eens naar vroeg, werd mij verteld dat deze uitverkocht waren en ook niet meer geleverd zouden worden. Thuis ben ik gelijk op Bol.com gaan kijken en gelukkig waren ze daar nog wel.

Ja ik heb hem mijn eerste Twilight boek! Het is wel een pocket editie, dus hij is kleiner dan het orginele formaat. Zelf vind ik dit niet erg, want het is en blijft een Twilight boek waar ik stiekem nu al in begonnen ben met lezen terwijl ik met een ander boek bezig was.

Ook had ik nog een kortingscode van Bol.com die al snel zou verlopen. Ik vond het toch zonde om er niks voor te bestellen, dus ik besloot de Nivea onder de douche te bestellen. Hier was ik toch al een hele tijd benieuwd naar.

Beekbergse Wolhal :
Diertjes en andere figuurtjes haken vind ik toch wel het leukste en gelukkig vind mijn moeder het ook erg leuk. Al maakt zij ernaast ook nog van alles voor het interieur. Ook deze boekjes hebben wij daarom de kosten van gedeeld en er staan echt hele leuke dingen in om te maken.

Haken gaat natuurlijk niet zonder leuke kleurtjes garen en daarnaast moest ik nog een haaknaald hebben in een nummer die ik nog niet had.

De Beekberge Wolhal of zoals het nu heet de Beekbergse wol en hobbyhal is een handwerkwinkeltje in Apeldoorn waar ik als klein meisje al kwam met mijn Moeder en Oma samen. Ik vind het heerlijk om gewoon lekker rond te snuffelen in dat soort winkeltjes. Mochten jullie van handwerken houden, dan hebben ze ook een online webshop waar je rond kan kijken. Deze kan je hier vinden.

Het is toch een iets andere shoplog dan normaal, dus ik hoop dat jullie dit ook leuk vonden om te zien. Houden jullie van creatief bezig zijn of van boeken lezen?

Veel Liefs,
Lies