vrijdag 1 februari 2013

Catrice Nagellak update Lente/Zomer 2013

Wat er met de nagellak van Catrice zou gebeuren was nog steeds een groot raadsel. Alle potjes nagellak waren afgeprijsd, maar zouden ze terug komen in een nieuw potje of zouden alle kleuren vervangen worden? Vandaag is er eindelijk bekend gemaakt waarom alle Catrice lakjes waren afgeprijsd. Ben je klaar om de nieuwe lakjes van Catrice te bewonderen? Kijk dan snel verder.......

Allereerst zal ik de grote vraag toch beantwoorden waarom de lakjes allemaal afgeprijsd waren. Zoals Catrice het noemt is dit de nieuwe generatie nagellak. Het uiterlijk van de potjes veranderd vrij weinig aan op de Ultimate Nudes na, want die krijgen nu ook zwarte doppen, maar het gaat om de inhoud. De lakjes hebben een "Gloss Booster" gekregen waardoor ze een ultra hoogglans finish krijgen. Ook zijn de kwastjes veranderd. Er zit nu een reservoir in het kwastje waar wat nagellak in opgeslagen zal worden. Hierdoor zal je 1 nagel volledig kunnen lakken zonder het kwastje opnieuw in het potje te hoeven dopen. 


Qua kleuren is er ook heel veel veranderd. Er zijn in totaal 47 kleuren verkrijgbaar na de update waarvan er maar 13 meegenomen zijn uit het oude assortiment. Maak je dus klaar om hieronder de 34 nieuwe en 13 oude kleurtjes te bewonderen. Stiekem kan ik al verklappen dat ik er hele leuke kleurtjes tussen heb gezien. De kleuren waar ik een (*) achter heb gezet zaten al in het oude assortiment.
01 Fuchsiarama
02 Pimp My Shrimp *
03 Papa Don't Peach
04 Orange-Utan
05 Earnie & Birdy
06 Oh My Goldness! *
07 Genius In The Bottle *
08 Goldbusters
09 Hugo Moss
10 I'm Not A Greenager
11 Miss Piggy's BF
12 Walk The Lime
13 Shopping Day At Bluemingdales
14 Purple Reign
15 Denim Moore
16 George Blueney *
17 Caught On The Red Carpet *
18 Bloody Mary To Go *
19 Fred Said Red *
20 Meet Me At Coral Island *
21 Rosy One More Time
22 Bricky Mouse
23 The Monkey Gets Funky
24 The GlamoureX Factor
25 Robert's Red Ford
26 Raspberryfields Forever *
27 The Pinky And The Brain *
28 You Better Think Pink
29 Will You Berry Me?!
30 Lilactric
31 Even More Heavy Metallilac
32 The Dark Knight
33 In The Armee Glow
34 Squeeze Me
35 Petrolpolitan
36 Mint Me Up
37 The Effect Maker
38 Vino Tinto
39 Black To The Routes
40 I'm Dynamite
01 Karl Says Très Chic *
02 Don’t Tell Mademoiselle!
03 Meet Me À Paris
04 Apropos Coco
05 Bonjour Chérie!
06 My Café Au Lait At Nôtre-Dame *
07 Cotton Candy At Eiffel Tower *


Dit waren de lakjes alleen dan komen we nu aan bij de prijs. Lieve meiden (en jongens) ik ben van de prijs toch wel geschrokken. Catrice ging eerder al door de BTW verhoging van de €2,49 naar de €2,69 per lakje. Alleen ook nu gaat de prijs weer omhoog en zal een lakje nu €2,99 per stuk gaan kosten. Ik vind het best wel een behoorlijke verhoging als je nagaat dat het nu in een half jaar tijd 50 cent omhoog is gegaan.

Ik ben wel heel benieuwd wat vinden jullie van de nieuwe lakjes? Zitten er misschien al een kleur tussen die jullie zeker willen gaan kopen? En ook ben ik wel heel benieuwd wat vinden jullie van de prijsverhoging?

Veel Liefs,
Lies