maandag 14 januari 2013

Even Kletsen......Feestjes, Eerste recept en de Weegschaal

Vandaag de eerste Even Kletsen van 2013 waarin ik weer een kleine update van mijn leven met jullie deel. Zo had ik weer het plan om te gaan afvallen waar ik toch helaas iets later mee moet beginnen, was ik afgelopen weekend jarig en kunnen jullie hopelijk binnenkort ook voor het eerst een recept hier gaan vinden. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.......

Allereerst maar het minder leuke en dat is dat ik toch wel heel erg geschrokken ben van mijn gewicht op de weegschaal. Januari 2012 zat ik toch wel aan een heel mooi gewicht en was ik ruim 29 kg afgevallen. Helaas is het dat jaar ook weer de hele verkeerde kant op gegaan waardoor ik inmiddels nog maar 19 kg ben afgevallen. Echt shame on me! Ik wil namelijk absoluut niet weer terug naar mijn oude gewicht en ok daar zit ik nog lang niet aan, maar als ik nu niks verander komt dat oude gewicht wel weer steeds dichterbij. Ik zou daarom vandaag de strijd tegen de kilo's weer aangaan daarin was ik vastbesloten. Helaas is dat anders uitgepakt en ben ik gister niet zo lekker wakker geworden. De snotterperiode is bij mij weer aangebroken en dan voel ik me toch altijd wel heel lamlendig en wil ik mijn lichaam niet ook nog een klap gaan geven door met het afvallen te gaan beginnen. Zodra ik mij weer goed voel ga ik er wel gelijk aan beginnen en heb er ook wel weer zin in om gezonder te gaan leven en hier zal ik ook zo af en toe wel een kleine update van proberen te plaatsen hoe 

Dan mijn verjaardag wat heb ik een superleuke dag gehad! De laatste jaren is mijn verjaardag nooit echt top geweest, maar dit jaar heb ik van elke minuut genoten. Vergeleken met andere jaren heb ik ook veel visite gehad, want mijn oom, buurvrouw en een goede vriend van ons waren er. Alleen toen kwam er nog een verassing want ook mijn nicht en haar man kwamen. Ik heb het echt superleuk gevonden dat iedereen er was en heb ook hele leuke cadeaus mogen ontvangen. Deze zullen van de week nog op mijn blog langskomen. Ik wil ook nog iedereen een keer bedanken voor de felicitaties op mijn blog!

Om ook nog even op de feestdagen periode terug te kijken die was ook erg leuk. Zoals jullie in mijn My life in pictures hebben gezien was mijn oom in die periode ook jarig en werd hij 40 jaar. Die dag konden wij natuurlijk ook niet voorbij laten gaan zonder het wat te versieren. Mijn oom moest nog een kleine boodschap doen en hebben wij die kans aangegrepen om allemaal slingers op te hangen en een grote opblaasbare 40. Hij vond het zelf iets minder geslaagd dat die nog een keer met de neus op de feiten gedrukt werd dat hij nu toch echt 40 was geworden haha. Al vond die het toch ook stiekem wel erg leuk.

Dit was alweer de eerste Even Kletsen van 2013 en ik ga nu maar weer eens lekker liggen en hopen dat ik me snel weer wat beter zal voelen. Het artikel met mijn cadeaus komt in ieder geval deze week ook nog online en als alles een beetje meezit en de foto's goed gelukt zijn zal er ook voor het eerst een recept op mijn blog te vinden zijn! Ik heb namelijk met mijn verjaardag pikaballen (pittige gehaktballetjes) gemaakt die ook in de My life in pictures van December voorbij zijn gekomen. Het leek mij leuk om dit recept met jullie te delen. Ik kan je namelijk vertellen dat ik niet van te pittig eten hou, maar deze balletjes zijn echt zo lekker! 

Veel Liefs,
Lies