zondag 13 januari 2013

Tag : Get to know me better

Vandaag heb ik een tag voor jullie die ik al op veel blogs voorbij heb zien komen. Ik had eigenlijk een ander artikel wat ik vandaag wou maken, maar die houden jullie nog zeker van mij tegoed. Ik ben namelijk vanochtend of eigenlijk vanmiddag behoorlijk brak wakker geworden met een hele schrale keel en droge neus en hoe verder de dag vordert hoe beroerder ik mij begin te voelen.  Ik hoop niet dat het door gaat zetten en ik echt ziek zal worden, maar toch wou ik wel even met mijn blog aan de gang gaan. Ik had ook al een tijdje geen tag meer geplaatst, dus dat werd wel weer eens tijd en dit keer is het de Get to know me better tag. Nieuwsgierig naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder....... 

Geboortejaar: 1987

Hoe lang ben je? Ik ben 1.60

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Dat ik me best wel brak voelde en mijn bed niet uit wou komen. Ik ben ook weer in slaap gevallen en veel te laat mijn bed uitgekomen.

Waar ben je op dit moment? Ik zit in de woonkamer op de bank met mijn laptop op schoot en Balou ligt naast mij te snurken.

Single/Relatie? Ik ben single. Al sta ik er steeds wel van te kijken dat dit alweer bijna 5 jaar is, want zo voelt het niet haha.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Een vrolijke meid die eigenlijk altijd wel lacht, maar ook teveel nadenkt over alles.

Guy-/Girlcrush: Oeh best een moeilijke vraag. De ene keer vind ik die leuk en de andere keer weer heel iemand anders. Ik denk dat ik nu dan toch wel voor Christophe Haddad ga.

Wat zou je op dit moment graag willen? Mij weer snel iets beter voelen, want voel me op dit moment best wel een beetje beroerd met mijn loopneus en schrale keel.

Wat is je doel van het leven? Vooral genieten vind ik heel erg belangrijk en de dingen doen die ik leuk vind en mijn eigen dromen proberen waar te maken.

Waar ben je bang voor? Ik heb helaas zoveel angsten, maar de angst voor spinnen is er toch altijd wel geweest vanaf kind af aan. Al heb ik heel vroeger wel met een spin gespeeld haha.

Heb je je rijbewijs? Nee helaas niet, maar hoop ooit in de toekomst wel het geld ervoor te hebben.

Nagellak of lipstick? Lipstick vind ik wel heel erg mooi, maar ik ben toch wel meer een nagellakgek. Nagellak is ook datgene wat je het meest in mijn stash zal vinden.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De Lente en Herfst zijn toch wel mijn 2 favoriete seizoenen. In de lente het zonnetje die niet te heet is en de bloemetjes in alle kleuren die beginnen te bloeien. De Herfst ook weer met alle kleuren die er dan in de natuur zijn en het nog niet te koud is.

Wil je ooit gaan trouwen? Dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wil. Ik vind het mooi en raak ook ontroerd als ik andermans bruiloft zie, maar of ik het zelf ook echt wil ben ik nog niet over uit. Eerst maar eens die jongen tegenkomen die mij past.

Ben je een healthy-freak? Nee ik denk niet dat ik mezelf zo kan noemen haha.

Wat voor kleur haar/lengte heb je? Ik heb donkerbruin haar en de lengte is nu net iets onder mijn schouderbladen.

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik heb op dit moment eigenlijk niet echt iets op mijn wishlist staan. 

Heb je tattoos/piercings? Ik heb in ieder oor 2 gaatjes boven elkaar en ik heb een neuspiercing.

Draag je een bril? Nee die draag ik niet.

Wat is jouw perfecte pizza? Ik eet eigenlijk nooit pizza. De meeste ingredienten die erop zitten vind ik niet zo lekker. Als ik dan wel een pizza eet is het Lahmacun (Turkse pizza) of van een pizzeria/shoarmatent hier in de buurt. Die verkopen een dik brood net zoiets als een turks brood en die is dan gevuld met shoarma. Een echt pizza is het misschien niet te noemen, maar ze verkopen het wel als een pizza.

Wat is je favoriete eten/drinken? Qua eten is dat toch wel echt zuurkool met spekjes en dan een verse worst erbij. Qua drinken lust ik alles, maar als ik dan toch een favoriet moet kiezen is het chocolademelk of sinas.

Wat is je favoriete parfum? Ik ben gek op parfums, dus echt een favoriet opnoemen vind ik zo moeilijk. 

Wat is het laatste wat je kocht? De boodschappen door mijn verjaardag.

Wat deed je vanochtend om 8:00? Toen lag ik nog heerlijk in bed te slapen, want amper 4 uurtjes ervoor lag ik pas in bed.

Favoriete ijsje? Schepijs is altijd wel mijn favoriete ijs geweest en dan de smaken chocolade, straciatella en mokka.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik ben zeker weten een hevige slaper. Het in slaap komen gaat vaak moeizaam, maar als ik eenmaal slaap krijgt bijna niet of niemand mij meer wakker. Zelfs de wekkerradio die op vol volume staat slaap ik gewoon doorheen.

Wat zijn je plannen voor 2013? Genieten van al het moois was op mijn pas mag komen. 

Ben je een ochtend of een avond persoon? Eigenlijk geen van beide. Ik ben dan toch meer een middag persoon. Dan ben ik namelijk altijd op mijn best haha.

Ben je geordend of rommelig? Van beide een beetje. Ik vind het heel veel dingen op orde te hebben en te plannen enzo, maar kijk je naar mijn slaapkamer dan schrik je je rot.

Wat wil je op dit moment graag zien? Dan denk ik gelijk aan een film en dat is Twilight Breaking Dawn part 2.

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? In ieder geval een leuke vriend te hebben ontmoet, dat ik nog steeds veel plezier heb van het bloggen, mijn angststoornis voorgoed verleden tijd is en dat ik nog sterker in mijn schoenen sta.

Wie mis je op dit moment? Echt een persoon mis ik niet al heb ik natuurlijk wel heel veel momenten nog dat ik mijn vader mis. Misschien dat ik ook nog wel een paar goede vrienden/vriendinnen mis waar ik toch leuke dingen mee kan doen en die het niet uitmaakt dat ik een angststoornis heb.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik heb eigenlijk 2 favoriete lichaamsdelen en dat is mijn gezicht, want nadat ik het verbrand heb gehad ben ik die zeker wel meer gaan waarderen terwijl ik er toch altijd heel onzeker over was. Ook mijn handen zijn zeker wel een favoriet lichaamsdeel.

Ben je verlegen? Ik ben altijd heel verlegen geweest en dat is nog niet helemaal weg helaas. Al heb ik ook het idee dat het toch meer een sociale fobie is. Ik kan namelijk ook niet tegen ruimtes waar veel mensen zijn en ik heb ook altijd moeite gehad met bellen.

Heb je een accent? Ik heb wel eens gehoord dat ik echt "boers" praat. In onze familie werd er toch regelmatig plat gepraat en nu kan ik dat niet echt, maar ik heb wel wat woorden daarvan overgenomen.

Heb je zussen/broers, hoe oud? Ik heb geen broers of zussen. Ik ben enigskind.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Doordeweeks sta ik rond 6 uur a half 7 op en dan moet ik om 7 uur beginnen met werken, daarna ben ik weer even thuis en ga ik vaak het huis schoonmaken, boodschappen doen en even met het bloggen bezig zijn. In de middag moet ik dan weer werken en daarna gaan we hier gelijk eten en ga ik weer proberen verder te werken aan mijn blog. Heb ik nog tijd over ga ik 's avonds een game spelen of een film of wat tv kijken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Je bent natuurlijk vrij om hem over te nemen.

Veel Liefs,
Lies

bron foto