vrijdag 4 januari 2013

My life in pictures : December

In de laatste maand van 2012 heb ik het toch wel enorm druk gehad. De feestdagen en alle voorbereidingen, 40e verjaardag van mijn oom en vaak buiten de plaats moeten zijn. Toch heb ik wel heel wat foto's gemaakt en dan vooral van de kerst. Kijken jullie mee naar de laatste My life in pictures van 2012? Lees dan snel verder.......
Een heel mooi kerststukje die mijn moeder had gekocht voor de kerst.
Het kerstpakket die wij mochten ontvangen. Er is al wel iets uit opgegeten, maar nog lang niet alles haha.
De deur van de bus die helemaal naar binnen gedrukt is door de aanrijding.
Floris heeft nog steeds veel plezier van de doos waar de Senseo in zat.
Een bord vol met rollade voor de eerste kerstdag en lekker dat die was! Als we weer een rollade halen wordt het zeker weer die van de Aldi.
Mijn Oma die een dagje te vroeg kwam. Ze kwam namelijk al op kerstavond in plaats van eerste kerstdag haha.
Wat was ik in de maand December toch elke keer blij als ik dit bord zag, want dan wist ik dat we nog maar 5 minuten van ons huis waren.
Mijn nagellook voor op de eerste kerstdag.
Hier heb ik ook mijn make-up aangebracht voor de eerste kerstdag. Qua make-up was ik in de paarse sfeer. 
De bedoeling was om mijn zingende kersthond op de foto te zetten, maar Max de hond van mijn moeder besloot dat hij er toch liever op wou staan. 
De kerstversiering bij ons voor het raam. De lichtgevende engel en de kerk hebben wij al eens van mijn oma gekregen en ik vind ze beide gewoon zo mooi.
Mijn moeder had 2 leuke kerstballen met lichtgevend sneeuwpoppen erin gekocht en ze zijn echt te schattig.
Mijn moeder had een hele mooie schaal gemaakt om op de kleine tafel te zetten. 
Mijn eerste oliebol van 2012 die ik begin December op heb gegeten.
Bijna een week lang heeft Balou telkens zo voor het raam gezeten door al het vuurwerk wat hij hoorde. Al werd dit wel afgewisseld met blaffend door de kamer rennen.
Ons toetje op eerste kerstdag. 
Mijn outfit op eerste kerstdag.
Op eerste kerstdag was mijn oom op visite. Ik zou alleen niet weten waar hij hier naar zit te kijken haha.
Blijft altijd leuk om te zien met kerst.
Mijn oom en ik aan de tafel tijdens de eerste kerstdag.
Naast de rollade hadden we ook lekker bloemkool, gekookte aardappelen en haricots.
Kerststol kan ik nooit genoeg van krijgen.
Mijn oom werd vorige week 40 jaar en dat konden we niet voorbij laten gaan zonder het versierd te hebben in zijn huis.
Me ma en oom aan tafel op eerste kerstdag.
Rond 5 uur a half 6 's ochtends op eerste kerstdag zag ik pas mijn bed. Ik maak het normaal nooit zo laat, dus ik was echt gebroken op dat moment.
Wat de echte naam van deze balletjes is weet ik niet, maar wij noemen ze pikaballen. Het zijn gehaktballetjes met allerlei ingrediënten erin en ze zijn gewoon echt zo lekker.
De jarige job met zijn opblaasbare 40 op schoot.
De laatste week van December heb ik me hier echt rot in gegeten.
De hele avond heeft de kat van mijn oom bij mij op schoot gezeten. Echt een heel lief beestje is het. Zijn andere kat probeerde ik ook nog op de foto te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt.
Met oud en nieuw zijn me ma en ik samen gaan gourmetten. Niet al te uitgebreid, maar wel alles was wel heel lekker.
Mijn moeder op eerste kerstdag bezig met haar make-up.
Nasi die mijn oom gemaakt had en lekker dat het was!
De enige keer in het jaar dat je mij alcohol ziet drinken is om 12 uur 's nachts met oud en nieuw. Dan drink ik altijd 1 slokje mee. Alleen dit keer besloot ik het glas leeg te drinken en dat was geen goed plan nadat ik 7 jaar geen alcohol meer had gedronken.
Bij de Turkse winkel verkochten ze macaroni in dierenvormpjes. Die moesten we natuurlijk een keer gegeten hebben.
En als laatste foto nog een keer de champagne die klaarstond. Na dat ene glaasje champagne ben ik toch maar verder gegaan met de kinderchampagne die ook goed te drinken was.

De foto's stonden niet op volgorde, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Nu op naar de eerste My life in pictures van 2013!

Veel Liefs,