donderdag 3 januari 2013

Fotoproducten van Pixum.nl

Een tijdje geleden werd ik benaderd door Pixum.nl of ik een fotoproduct wou testen. Ik heb gelijk een kijkje genomen op de site en ik werd helemaal enthousiast. Zoveel leuke en mooie fotoproducten wat het ook gelijk moeilijk maakte om een keuze te maken. Toch werd mijn aandacht telkens getrokken naar een product waarbij ik ook eigenlijk al gelijk wist welke foto's ik ervoor zou gebruiken. Vandaag wil ik daarom graag met jullie delen wat ik van Pixum.nl en mijn bestelde product vind. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.......

De site van Pixum vind ik heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Via de menu's die bovenaan de site staan kan je gelijk naar de categorie waarin je een product zoekt. Zo kan je kiezen voor een fotoboek, fotoafdrukken, posters en canvassen, fotocadeaus, fotokalenders en fotowenskaarten. Genoeg keus dus en voor ieder wat wils, want ook qua prijzen is er voor ieder budget wel een mooi product te vinden.

Het ontwerpen van je product is ook heel duidelijk en niet moeilijk, want het wijst zich eigenlijk vanzelf. Ik kon in de linkerbovenhoek een foto uploaden vanaf mijn computer en hem dan selecteren om te gebruiken voor mijn product. Ook zijn er verschillende opties zoals het verplaatsen, in en uitzoomen of zelfs het draaien van de foto. Zo kan je hem precies erop zetten zoals jij het graag wilt.

Het product wat ik besteld heb zijn 2 etuis of waar ik ze voor gebruik als toilettas. Voor het eerste tasje heb ik gekozen voor een foto van mijn kat en voor het tweede tasje voor een foto van onze honden. Ik vind ze beide erg mooi geworden. De foto's zijn precies zo afgedrukt als dat ik ze geĆ¼pload en geselecteerd had op de site. Ook de kwaliteit van de afdrukken ben ik zeer tevreden over. Zodra je een foto upload zie je namelijk ook al gelijk wat de kwaliteit zal zijn door middel van een sterretje. Is het sterretje volledig gekleurd, dan zal de foto met het afdrukken van de beste kwaliteit zijn.

De verzending ben ik ook zeer tevreden over. Bij het bestellen kreeg ik te zien dat de productie 5 werkdagen zou duren. Na 4 werkdagen kreeg ik al een mail dat mijn bestelling verzonden was en 2 dagen later mocht ik het in ontvangt nemen. Ik vind dit zeer netjes zeker als je nagaat dat het net voor de feestdagen was. De etuis zaten ook verpakt in een stevige kartonnen envelop die genoeg bescherming bood voor beschadigingen.

Ik ben in ieder geval zeer tevreden over Pixum.nl en de producten die ik heb ontvangen. Ik zal de etuis ook met veel plezier gaan gebruiken en heb op deze manier mijn lieve dieren altijd bij me. Zoeken jullie een uniek fotoproduct om cadeau te geven of voor jezelf, dan zou ik zeker eerst eens een kijkje nemen op Pixum.nl.

Ik ben nu ook wel heel benieuwd hebben jullie al ervaring met Pixum.nl?

Veel Liefs,
Lies