zondag 6 januari 2013

Shoplog : Geschenksetjes

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik was vorige week bij de Kruidvat en ze hadden echt heel veel geschenksetjes die nu 1+1 gratis waren. Ik had een paar overuren uitbetaald gekregen en nog een vvv bon, dus ik besloot eens tussen de geschenksetjes te kijken of er nog iets leuks tussen zat. Nieuwgierig naar de geschenksetjes die ik gekocht heb? Kijk dan snel verder.......

De So...? parfum had ik al wel hier en daar eens wat over gehoord, maar had ze zelf nog nooit geroken. Mijn moeder kocht het So...? Superstar setje en die was eigenlijk wel heel lekker. Toen ik de 2 kleine geschenksetjes zag besloot ik ze mee te nemen.

Dit is een Dove Winter Care Limited Edition setje en ik moet eerlijk zeggen dat ik die niet vorige week gekocht heb, maar al een stukje eerder. Ik was zo nieuwsgierig naar deze LE en ik moet zeggen hij is echt heel erg lekker.

Van de Essence parfums had ik er ook nog geen 1 gekocht, maar ik kwam nu het setje tegen met een kleine en grote flacon van Like a girls night out en daarnaast kwam ik een setje van Beauticology tegen waar ik wel heel benieuwd naar was.

De Playboy Parfums blijf ik gewoon zo lekker vinden en bij de Kruidvat kwam ik de 2 varianten tegen die ik nog niet had en dat zijn VIP en Play it sexy...

En als laatste waar ik ook ontzettend blij mee ben zijn 2 geschenksetjes van Christina Aguilera. De rechter had ik vorig voor mijn verjaardag gekregen van mijn moeder en die is echt zo lekker. De linker Secret Potion kende ik nog niet, maar toen het meisje bij de Kruidvat het bij mij opspoot was ik gelijk verkocht en gingen beide setjes mee. In beide blikjes zit een parfum van 30 ml.

Zoals altijd was ik ook weer heel nieuwsgierig naar wat ik nu eigenlijk bespaard had. Normaal zou ik voor al deze setjes €87,30 kwijt zijn geweest en dan zou ik het om eerlijk te zijn ook nooit kunnen kopen, maar nadat alle kortingen en mijn vvv bon eraf waren gegaan kwam ik op een bedrag van €23,65. Op het Dove setje na natuurlijk, want die kocht ik al eerder.

Mochten jullie graag van een geschenksetjes of misschien wel meerdere een review zien. Laat het mij dan weten in de comments.

Kopen jullie wel eens geschenksetjes voor jezelf of ga je toch liever voor de losse producten?

Veel Liefs,
Lies