dinsdag 8 januari 2013

Essence LE Snow Jam nagellak & handcrème

De nieuwe LE Snow Jam van Essence ligt inmiddels in de winkels. Met het preview artikel maken vond ik het er allemaal al zo leuk en mooi uitzien, dat ik bijna wel zeker wist dat ik uit deze LE een paar dingen zou aanschaffen. In de winkel viel het gelukkig niet tegen, dus ik nam de lakjes en de handcreme mee die ik jullie vandaag ga laten zien. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder.......

Nagellak
Deze LE bevat 4 hele leuke kleuren nagellak. De witte zat ik alleen wel even over te twijfelen. Hij is wel erg mooi, maar dit soort kleurtjes dekken toch vaak wat minder goed. Ook vind ik dat elk lakje toch net iets bijzonders heeft.


01 Goofy-Blue is een lichtblauw lakje met zilveren shimmer erin. Dit is eigenlijk al gelijk mijn favoriete lakje uit deze LE. Na 2 laagjes dekt die volledig.


02 Lilac Is My Style is een paars kleurtje waar helaas de shimmer erin dezelfde kleur heeft waardoor je het niet ziet op de foto. Toch is dit wel een heel mooi lakje. Ook deze dekte volledig na 2 laagjes.

03 Life is a Freeride is een heel mooi turquoise kleurtje met eigenlijk allerlei kleuren shimmer erin. Ik kon al sowieso roze, blauw en zilver ontdekken. Dit lakje dekte na 2 laagjes.


04 Top of the Ice-stream is het witte lakje waar ik toch even over twijfelde in de winkel. Toch ben ik blij dat ik hem wel heb meegenomen, want de shimmer erin vind ik zo mooi. Deze is namelijk blauw met paars wat het toch wel een bijzonder lakje maakt. Helaas dekte dit lakje wel pas na 4 lagen.

Handcrème
Een handcrème in een LE vind ik echt zo leuk. Deze moest ik daarom ook echt meenemen. Essence zei al dat deze een hele lekkere geur zou hebben en daarmee hebben ze niks teveel gezegd. De geur zelf vind ik best moeilijk te omschrijven, maar zelf vind ik het een combinatie tussen een zeep en bloemengeur. In deze crème zit shea butter en kokosnootolie en beloofd je handen tot 24 uur te beschermen tegen uitdrogen. 

De crème zelf is best dun, maar zeker niet te dun en smeert daardoor heel fijn uit. Ik zou zeggen voor mij de perfecte substantie voor een handcrème  Nadat ik mijn handen had ingesmeerd trok het al snel in de huid en voelde mijn handen heel zacht en gevoed aan. Wat ik ook zeker een pluspunt vind is dat het je handen niet vet maakt.

Prijzen :
Nagellak : €1,69 per stuk
Handcreme : €1,99 v oor een tube van 75 ml


Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze producten uit de Essence LE Snow Jam. Als ik de handcrème nog tegenkom denk ik zelfs dat ik nog een back-up ervan ga inslaan zo fijn vind ik hem. Deze week zal er ook nog een artikel komen over de 3 Eyeshadow Sorbets.

Wat vinden jullie van deze LE van Essence? Is er iets wat je zeker wel wilt gaan kopen of heb je misschien al wat gekocht?

Veel Liefs,
Lies