vrijdag 8 februari 2013

Een nieuw jasje voor Be Yourself Every Day!


Al een tijdje zat ik eraan te denken om de lay-out van mijn blog helemaal te veranderen. Hoe mooi ik het felroze kleurtje ook vond in het begin, zo begon die mij nu toch wel erg te vervelen na 9 maanden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dus tijd voor verandering! Lees snel verder.......


Misschien was het jullie al opgevallen dat ik sowieso al een beetje zat te spelen met het formaat van de eerste foto's in mijn artikelen. Ik vond de kleinere formaten toch niet zo geslaagd, dus vanaf nu gebruik ik gewoon weer het oude formaat, maar dit keer hebben de foto's allemaal een randje eromheen. 

Dat er weer kleur terug moest komen was ook al zeker, want ik ben gek op kleur. Alleen dan wel een kleur die toch wat rustiger zou ogen. Ik koos daarom voor paarse en lila tinten in plaats van het felroze. Ook de achtergrond wou ik rustiger hebben. Nu is grijs al een vrij rustige kleur. Dat heb ik daarom gewoon zo gelaten. Ik heb alleen wel het bloemetjes patroon erin weggelaten. Ook wou ik het design toch net iets strakker hebben en volgens mij is dat nu ook wel gelukt.

Het is nog niet helemaal klaar en er zullen de komende tijd ook nog wat veranderingen plaatsvinden. Zo moet ik bijvoorbeeld het contact gedeelte nog aanpassen. Deze heeft op dit moment nog de roze kleur, maar dit zal snel veranderen. 

Ik vind het zelf wel heel erg mooi geworden, maar ben natuurlijk ook heel erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Jullie moeten er tenslotte ook naar kijken als jullie mijn blog bezoeken. Laat het mij vooral weten in de comments en natuurlijk ook als je iets niet mooi vind aan deze nieuwe lay-out of als er iets niet helemaal goed werkt. Ik ben in ieder geval heel benieuwd!

Veel Liefs,
Lies