maandag 18 maart 2013

Tag : I Love Spring!

Nog 2 dagen wachten en dan breekt eindelijk de Lente aan! Onderweg met mijn werk zie ik overal al de mooie bloemetjes die beginnen te bloeien en hoop dat het mooie weer ook snel zal volgen. Nu kwam ik de hele leuke I Love Spring! tag tegen en het leek mij leuk om die voor jullie in te vullen nog net voordat de lente officieel begint. Lees snel verder.......

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Ik denk dat ik toch het meeste pastel tinten draag, want die vind ik altijd wel echt bij de lente passe. Net zoals ik de felle kleuren sneller in de zomer draag. Het is alleen niet zo dat ik continu pastel tinten opdoe, want ik draag ook net zo lief totaal andere kleuren.


2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Ik heb mij eigenlijk nog helemaal niet bedacht wat ik aan ga doen met de Pasen. Ik denk dat ik voor mijn lichtroze spijkerbroek die ik probeer leuk te combineren met andere lichte kleurtjes. Alleen mij kennende kan het ook totaal iets anders worden als het eenmaal Pasen is haha.

3. Als je aan de lente denkt, waar wordt je dan écht vrolijk van?
Narcissen! Ik ben echt gek op Narcissen en dan vooral de gele met een oranje hartje, maar die ben ik helaas nog weinig tegengekomen. Wel heb ik alweer 2 bakken met de gele Narcissen in huis staan. Voor de rest word ik sowieso vrolijk van alle bloemetjes die gaan bloeien en je al die kleuren door elkaar ziet en natuurlijk van de jonge diertjes die geboren worden. Zo heb ik de eerste lammetjes alweer gezien onderweg tijdens het werken.


4. Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Ik heb eigenlijk niet echt een ultieme voorjaars parfum. Ik denk dat ik dan toch voor de bloemengeuren ga en dan vind ik Anais Anais van Cacharel wel heel erg lekker.

5. Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Dat zijn sowieso mijn zomerjasjes. Zodra ik hoor dat het warmer begint te worden haal ik ze achter uit mijn kast om ze even lekker te wassen dat ze weer helemaal fris ruiken. Daarna krijgen ze een plekje voor in mijn kast en is het maar wachten dat het mooie weer er ook daadwerkelijk aan zal komen. Ook denk ik dat ik wel de leggings meredeels bewaar voor in de lente.

6. Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Dat vind ik best wel een moeilijke, want ik zou eigenlijk niet weten van welk lied ik echt de lente in mijn bol krijg. Als ik dan kijk naar welk lied mij nog steeds erg vrolijk maakt is dat toch wel Owl City & Carly Rae Jepsen - Good Time.


7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Kleding en accessoires in mooie pastel kleurtjes en ik vind de bloemetjes patronen wel heel erg leuk. Daar hoop ik nog wat van tegen te komen wat helemaal mijn smaak is.

8. Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?
Ik ben gek op eitjes met een mokka/koffie smaak. De eitjes die ik dan ook elk jaar koop zijn de gemengde zakjes van de Aldi. Daar zitten zowel mokka eitjes in als lekkere andere smaken zoals advocaat, vanille crisp, hazelnoot enz..


Dit was de I Love Spring tag en ik kan niet anders zeggen dan dat ik toch wel heel erg van de lente hou met al het moois wat dit seizoen met zich meebrengt waaronder Pasen en heel stiekem ook de vrije dagen die je in dit seizoen hebt haha.

Ik ben nu ook wel heel benieuwd wat vinden jullie nou echt het mooiste of leukste aan de Lente?

Veel Liefs,
Lies

Bron foto's 1,3,4