zondag 5 mei 2013

Even Kletsen.......Klussen, Leuke dingen doen en 1 jaar

Vandaag heb ik weer een even kletsen artikel voor jullie. De laatste tijd is er best wel veel gebeurt zowel leuke als toch iets minder leuke dingen, maar vooral de leuke dingen ga ik vandaag met jullie delen. Ik heb bijvoorbeeld voor mezelf best een grote stap gemaakt als het om mijn angststoornis gaat. Ook ben ik momenteel heel erg druk, maar daar krijgen we hier hopelijk wel wat moois voor terug en zo heb ik ook wat leuke dingen gedaan. Met dit alles bij elkaar vond ik het daarom toch weer even tijd voor mijn maandelijkse persoonlijke update zodat jullie weer een kijkje krijgen in mijn leven. Benieuwd? Lees dan snel verder.......


Allereerst hetgeen waar ik zo druk mee ben of beter gezegd waar mijn moeder en ik erg druk mee zijn. We zijn namelijk stukje bij beetje het hele huis aan het opknappen. We zijn op dit moment vooral bezig met alle spullen uitzoeken met wat er echt weg kan of waar we misschien een ander nog blij mee kunnen maken. Het is dus eigenlijk een hele grote opruiming door het hele huis zodat wij daarna makkelijker kunnen gaan beginnen met alles op te knappen. Het verf en behang hebben we gelukkig merendeels al in huis waardoor we na het opruimen gelijk kunnen beginnen. Ook zijn we hier en daar al een beetje aan het kijken naar leuke tweede handse meubels voor de meubels waar we van vinden dat die toch wel echt aan vervanging toe zijn. In dit alles gaat meer tijd zitten dan wij eigenlijk gedacht hadden. We beginnen 's ochtends vroeg net nadat we thuis zijn van het werken en na het werken 's middags gaan we ook nog even door. In de avond ben ik dan toch wel echt gebroken doordat het van mij erg veel energie vraagt naast de verplichte dagelijkse dingen. Al kijk ik er wel heel erg naar uit om straks weer helemaal in een "nieuw" huisje te wonen.



Zoals ik in de intro al vertelde heb ik toch wel een grote stap gezet als het om mijn angststoornis gaat. Ik ben namelijk door mijn straatvrees al 5 jaar niet alleen weggeweest. De laatste tijd heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en ben ik zelfs 3 keer over alleen weggeweest. De eerste keer was gewoon simpel op de fiets naar de brievenbus gaan om wat op de post te doen, maar de andere 2 keren ben ik alleen naar de winkel geweest. Vooral dat laatste is voor mij een hele grote stap geweest en ik ben er toch wel heel trots op al was het maar bij het winkelcentrum hier om de hoek. 

Ook heb ik op dit moment even lekker vakantie waar ik toch wel aan toe was. Ook al gaat het in huis bezig zijn gewoon door, dan probeer ik toch wel af en toe een dagje wat leuks en gezelligs te doen zodat ik even uit de drukte hier ben. Zo ben ik even de stad in geweest met mijn moeder samen, was een goede vriendin van ons jarig en ben ik een avondje gezellig naar mijn oom geweest. Aanstaande week ga ik nog even naar mijn oma voor haar 80e verjaardag zodra mijn fiets weer in orde is gemaakt en als ik het qua energie red wil ik ook nog even naar Brapop gaan hier in Apeldoorn.

De komende tijd zal het in ieder geval nog heel druk voor mij zijn en zullen er nog weinig artikelen online komen te staan. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Zelf vind ik het namelijk wel heel erg dat ik nu zo weinig kan plaatsen, maar ik weet dat als ik teveel ga forceren en daardoor teveel hooi op mijn vork neem dat ik dan weer een terugval zal krijgen en mij dan weinig tot niks meer zal lukken en dat probeer ik te voorkomen. Ik zal in ieder geval elke kans die ik heb om een artikel te schrijven zeker pakken en dan zien jullie het vanzelf online verschijnen.


Het laatste wat ik nog even wil delen is dat 7 Mei mijn blog alweer 1 jaar bestaat! Ik kan het mij haast niet voorstellen dat al die maanden zo snel voorbij zijn gegaan, maar het is toch echt zo dat ik vorig jaar 7 Mei mijn eerste berichtje hier plaatste. Ik ga kijken of ik nog iets leuks kan doen rond die tijd, maar ik beloof nog niks haha.

Hoe gaat het met jullie op dit moment?

Veel Liefs,
Lies

bron foto's