dinsdag 7 mei 2013

Hiep Hiep Hoera Be Yourself Every Day bestaat 1 jaar!

Vandaag, maar dan precies een jaar geleden plaatste ik mijn eerste berichtje op mijn blog. Ik zal niet ontkennen dat ik het niet spannend vond. Ik zat er namelijk al een tijdje over na te denken, maar telkens begon ik toch niet aan een eigen blog. 7 Mei 2012 was het dan eindelijk zover dat ik de stap echt durfde te zetten en een eigen blog begon en een welkom artikel plaatste. Vandaag ben ik een jaar verder en bestaat Be Yourself Every Day alweer 1 jaar! Lees snel verder.......

Nadat ik op 7 Mei mijn welkomstbericht had geplaatst begon het echte werk en plaatste ik op 8 Mei mijn eerste echte artikel en dit was een shoplog die hier terug te vinden is. Inmiddels is dit alweer mijn 257e artikel die ik plaats en kan ik mij nog niet echt voorstellen dat ik echt alweer een jaar verder ben. De maanden zijn gewoon omgevlogen sinds ik mijn blog heb. 

Inmiddels is mijn blog gewoon een onderdeel van mijn leven geworden. Overal waar ik kom kijk ik wel rond of ik nog iets leuks zie om een artikel over te maken. Ik zou mij daarom ook geen leven meer kunnen voorstellen zonder mijn blog. Ik vind het gewoon heerlijk om ermee bezig te zijn en een artikel te schrijven of producten te testen. Als ik een dag of een tijdje geen artikel kan plaatsen dan vind ik dat altijd wel heel erg al weet ik dat ik op zo´n moment aan mijn gezondheid moet denken dat ik niet over mijn eigen grenzen heen zal gaan. 

Dat ik niet zal stoppen met mijn blog is in ieder geval zeker voor mij, want zoals ik al zei zou ik mij geen leven meer zonder kunnen voorstellen en natuurlijk wil ik jullie ook heel erg bedanken voor het bezoeken van mijn blog! Elk bezoekje op mijn blog en elke comment die ik van jullie krijg geven gewoon een geweldig gevoel. Om het niet alleen bij een bedankje voor jullie te houden zal van de week ook mijn eerste winactie online komen. Het zal niet iets heel groots zijn, maar ik hoop dat jullie de producten wel leuk vinden die ik weg ga geven. Om een klein tipje van de sluier te geven hieronder alvast een foto waar wat producten op te zien zijn, maar nog niet alles haha.



Nogmaals heel erg bedankt voor jullie bezoeken en comments op mijn blog en ik hoop dat ik jullie nog vaak mag begroeten!


Veel Liefs,
Lies