dinsdag 14 mei 2013

Shoplog : Brapop

Een tijdje geleden vertelde ik al in een artikel dat ik er erg naar uitkeek om begin Mei naar Brapop te gaan. Vorige week was het dan zover en ging ik voor het 3e jaar erheen. Dit jaar moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch heel iets minder vond met kraampjes die leuke dingen verkochten, maar toch heb ik nog wel een paar leuke dingetjes gevonden. Vandaag laat ik jullie die zien in een kleine shoplog van Brapop. Nieuwsgierig naar wat ik gekocht heb? Lees dan snel verder.......

Dat ik toch wel echt een nagellak verslaving heb en daarnaast ook gek ben op glitterlakjes is misschien wel bekend. Zo kwam ik bij Brapop ook weer allemaal mooie lakjes tegen waaronder ook deze glitterlakjes Fogan. 


Ook kwam ik later bij een ander kraampje nog een mooie paarse en neon roze kleuren tegen, dus ook deze zijn meegegaan. Deze zijn trouwens ook allemaal te koop op de site van Fogan voor €1,00 per stuk. Van alle lakjes komt nog een swatch.


Ook kwam ik het leuke sieraden kraampje tegen waar ik vorig jaar ook heel veel leuke dingen heb gekocht en toen kocht ik ook al deze Goudsteen hartjes oorbellen waarvan ik er helaas 1 kwijt ben geraakt. Daarom heb ik ze ook gelijk weer gekocht toen ik ze zag liggen, want ik blijf ze gewoon erg leuk vinden.


Ook kocht ik een setje oorbellen met Tijgeroog steentjes eraan.


Ook ben ik gek op kettingen met een grote hanger eraan en dit hartje vond ik zo mooi. Ik wil alleen de ketting zelf iets langer gaan maken. 


Een armband met een mooie grote bloem eraan en tussenstukjes met steentjes.


En als laatste kocht ik nog een simpel armbandje met allemaal lila bloemetjes.


Hier nog een foto waar ik beide armbanden om heb. Wat de sieraden per stuk kosten weet ik helaas niet, want je kreeg korting naarmate je meer kocht. Voor alle sieraden samen heb ik in ieder geval €12,00 betaald.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en ik kijk in ieder geval alweer uit naar Brapop volgend jaar. Ga jij wel eens naar een Braderie?

Veel Liefs,
Lies