dinsdag 28 mei 2013

Unboxing : Bol.com pakketjes

Vorige week had ik een bestelling bij Bol.com gedaan en deze 2 pakketjes waren al terug te zien in mijn my life in pictures artikel van week 21. Vandaag laat ik jullie zien wat erin zat en welke aankopen ik op dit moment heel erg blij mee ben. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......

Ik denk dat ik toch wel diegene ben die het hardste gezegd heeft dat ze geen smartphone hoefde te hebben. Ik wist ook echt niet wat ik ermee moest, want ik had toch internet thuis en buitenshuis had ik het niet nodig. Ook bellen en smsen doe ik amper en daardoor is mijn vorige telefoonnummer zelfs verlopen. Alleen toen kwam het moment dat mijn leuke roze Samsung telefoon het toch begon te begeven. Elke keer viel die uit en ja wat moest ik doen? Ik denk dat vooral mijn oom mij toch enthousiast heeft gemaakt voor een smartphone toen hij die van hem uitgebreid liet zien. De afgelopen 3 weken ben ik telkens gaan kijken welke telefoon mij het beste leek en die toch een leuke prijs had. Hieronder zien jullie welke het is geworden.


Het is de Samsung galaxy ace 2 geworden en nu heb ik hem natuurlijk nog maar een paar dagen in gebruik, maar toch bevalt die mij heel goed. Ik wou eigenlijk graag een witte telefoon, maar de zwarte versie was in de aanbieding en dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Het internetten buitenshuis doe ik nog steeds niet, maar ik ben in ieder geval wel weer bereikbaar. De Hello Kitty telefoonsok zat er niet bij. Deze had ik al eens bij de Kruidvat gekocht. Waarom ik hem had gekocht weet ik nog steeds niet, maar nu komt die wel goed van pas haha.


Er was natuurlijk ook een tweede pakket te zien op de foto en daar zaten twee boeken in. Nu ik de Twilight boeken uit heb gelezen mocht ik van mezelf 2 boeken kopen die ik nog heel graag wou lezen. Dat zijn The host en Beautiful creatures geworden. The host ben ik gisteravond in begonnen en het begin vind ik al heel mooi.

Het waren niet veel aankopen die ik gedaan heb, maar voor mij wel een hele grote uitgave en waar ik heel erg blij mee ben. Daarom wou ik het toch graag met jullie delen.

Wat is jouw leukste aankoop geweest van de afgelopen tijd?

Veel Liefs,
Lies