vrijdag 10 mei 2013

Gesloten // Winactie 1 jarig bestaan BYED : Win een make-up pakketje!

Van de week vertelde ik het al dat de eerste winactie op BYED deze week online zou komen en vandaag is het zover! Op 7 Mei bestond BYED 1 jaar en daarvoor heb ik een klein pakket samengesteld voor jullie met verschillende producten waarvan er een aantal Limited Edition zijn geweest. Ook zal er als iets extra's iets in terug te vinden zijn wat ik zelf heb gemaakt. Nieuwsgierig geworden naar wat er in het pakket zit en hoe je het kan winnen? Kijk dan snel verder.......

Wat zit er in het pakket :

Catrice Cucuba Loose Eyeshadow
- C01 Sunny Side 
- C02 Reggaeton
- C03 Salsa Cubana
- C04 Havana Drum
- C05 Take it Mint

Catrice Eye-Liner
- Cucuba C02 Reggaeton
- Coolibri C01 Precious Nectar

Catrice nagellak
- 900 Steel My Heart
- 905 Steel My Soul

Andrélon Verrassend Volume Shampoo 50 ml

Essence Ready for Boarding lip & cheek creme 
01 Sending You Kisses

Biocura bosvruchten-yoghurt lippenbalsem

Max Lipstick - Coral Pink

Catrice Lip Appeal - Little Red Dress

Ik ben momenteel heel veel cupcake sleutelhangers aan het haken in alle kleuren van de regenboog. Het leek mij leuk ook er hier ook 1 van toe te voegen aan het pakketje. 

Wat moet je doen om dit pakket te winnen :
- Volg BYED op Bloglovin
- Laat een comment achter met een geldig email adres waarop ik je kan mailen als je gewonnen hebt
- Heb je een voorkeur voor de kleur van de cupcake zet dit dan ook in de comment. Alle kleuren zijn mogelijk, want zoals ik al zei heb ik ze al in alle kleuren van de regenboog gemaakt. 

Wat mag je doen voor extra winkansen :
-Volg BYED op Twitter en tweet de volgende zin " Ik volg @BYE_Lies en doe mee met de winactie waarmee ik kans maak op een make-up pakketje! Meer info op http://bit.ly/12mAN2n"
- Like BYED op Facebook 

Laat je in de comments ook even weten welke stappen je gedaan hebt?

De Winactie loopt t/m 1 Juni en daarna zal ik zo spoedig mogelijk contact opnemen via email met de winnaar. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden en nogmaals wil ik jullie heel erg bedanken voor het bezoeken van BYED en natuurlijk ook voor alle felicitaties!

Veel Liefs,
Lies