donderdag 20 juni 2013

3 nieuwe Catrice nagellakken #2

Vandaag heb ik deel 2 voor jullie van de nieuwe Catrice nagellakken die ik gekocht heb. Het zijn weer 3 kleurtjes die ik heel erg mooi vind. Al moet ik eerlijk bekennen dat er maar 1 echt van mij is. De andere 2 lakjes heeft mijn moeder namelijk gekocht en ik weet haast wel zeker dat ik ze nu zelf ook ga kopen. Kijk snel verder.......

De 3 kleuren die ik geswatched heb zijn van links naar rechts :

11 Miss Piggy's BF
22 Bricky Mouse
23 The Monkey Gets Funky

Bij swatches is telkens de eerste foto in zonlicht genomen en de tweede in normaal daglicht.

11 Miss Piggy's BF
11 Miss Piggy's BF is een mooie donkergroene kleur die best wel wat fel oogt. Het is wat dat betreft echt een Kermit kleurtje. Er wordt aangeraden om hier een base coat onder te gebruiken zodat de kleur niet in de nagels trekt. Zelf doe ik dat trouwens bij elke kleur nagellak. 


22 Bricky Mouse
22 Bricky Mouse is een oud roze achtig kleurtje. Al lijkt die op de foto ook een beetje naar een koraal kleur te neigen. In dit lakje zitten ook allemaal kleine, gouden glitters verwerkt wat ik erg mooi vind.

23 The Monkey Gets Funky
23 The Monkey Gets Funky is een donkerbruine kleur die mij op 1 of andere manier gelijk aan chocolade laat denken. Ook hierin zitten er weer kleine gouden glitters verwerkt. 

Van alle kleuren heb ik maar 2 lagen hoeven aan te brengen en toen dekte ze al prima. Ik ben daarom weer zeer tevreden over nagellakken van Catrice, want zowel de kleurtjes als de dekking is prima. Heb je deel 1 gemist? Klik dan hier om naar het artikel te gaan.

Wat is jouw favoriete kleur nagellak uit de nieuwe Catrice collectie?

Veel Liefs,
Lies

P.S. Ik zag dat ik inmiddels de 50 Bloglovin volgers ben gepasseerd en ik weet even niks anders te zeggen dan dat ik jullie heel erg wil bedanken voor het volgen van mijn blog! Zoals beloofd zou ik dan mijn tweede winactie plaatsen. Wanneer deze precies online komt kan ik helaas nu nog niet zeggen, maar wel zeer binnenkort.