vrijdag 21 juni 2013

Shoplog : Kruidvat & Dirx Drogist

De laatste tijd heb ik eigenlijk weinig gekocht. Vandaar dat er ook geen verzamel shoplog is geweest van de afgelopen 4 weken. Alleen vandaag ben ik naar de Kruidvat en Dirx drogist geweest en daar zag ik een aantal dingetjes die ik wel heel erg leuk vond. Kijk snel verder om te zien wat ik gekocht heb.......

Als eerste heb ik in de afprijsbak bij de Kruidvat gekeken. Hier vond ik de Vintage District duo lipstick en lipgloss en de Floral Grunge haarband. Ik zag nog wel veel meer leuke dingen die ik wou hebben zoals de Vintage District nagellak, maar deze waren allemaal voor €2,50 afgeprijsd terwijl die normaal €1,89 kosten. De kassa scande ook €2,50 dus alleen voor die prijs kon ik het kopen en anders niet. Dat vond ik wel heel erg jammer. 

Prijs : €1,00 per stuk


Ook is er een actie op de wattenschijven en nagellak removers van Kruidvat eigen merk dat je het 2e product voor de helft van de prijs krijgt, dus daar heb ik ook even gebruik van gemaakt. 

Prijs :
Wattenschijven : €1,39 per stuk - Aanbiedingsprijs : €1,81 per 2 stuks
Nagellak remover : €1,21 per stuk - Aanbiedingsprijs : €1,35 per 2 stuks


De nieuwe TE Ticket to Paradise van Essence lag ook in de schappen. Hiervan nam ik 3 kleuren nagellak mee, want de 4e was helaas al uitverkocht. Ook de 2 lippotloden en de shimmer powder nam ik mee.

Prijs :
Nagellak : €1,89 per stuk
Lippotlood : €1,39 per stuk
Shimmer Powder : €2,99 per stuk


Bij de Dirx drogist kwam ik hele leuke riempjes tegen die in de aanbieding waren. Ik nam een witte, roze en lichtblauwe mee. 

Prijs : €0,99 per stuk


En als laatste nog 2 dingetjes die niet heel veel voorstellen, maar ik heb ze gekocht dus ze horen erbij haha. Bij de AH was de Smint in de aanbieding en die heb ik altijd standaard bij mij. Daarnaast een Hartelijk Gefeliciteerd slinger, want aanstaande Dinsdag is mijn moeder jarig.

Prijs :
Smint : €1,99 per 2 verpakkingen (ik heb het samen met mijn moeder gekocht. Zij heeft de 2e verpakking haha)
Slinger : €1,05

Dit waren de spulletjes die ik gekocht heb en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Wat is het leukste wat jij de afgelopen week gekocht hebt?

Veel Liefs,
Lies