woensdag 26 juni 2013

Budget tip : Sieradenrekje van de Action

Ik vind het altijd heel leuk om gewoon even bij de Action binnen te lopen en rond te snuffelen. Ik hoop dan altijd toch iets heel leuks te vinden voor een nog leuker prijsje. Dit keer vond ik er ook weer iets waar ik al een tijdje naar op zoek was, maar waar ik toch regelmatig de prijs of het model niet zo heel erg leuk vond. Wat ik tegenkwam waren namelijk  sieradenrekjes en het leek mij leuk om deze toch wel budget tip met jullie te delen. Lees snel verder.......

Zelf vind ik dit rekje heel erg leuk met zijn hartjesvorm. Bovenin heb je 14 haakjes aan beide zijden zitten waar je armbanden of eventueel kettingen aan kan hangen. Daaronder heb je een smal strookje waar je 5 paar oorbellen aan kan hangen. Het onderste gedeelte vind ik ook heel erg leuk, want in plaats van gewoon een voet zit er een mandje waar je ook nog wat sieraden in kwijt kan die je niet aan de hangers kwijt kan.

Hieronder nog wat foto´s waar ik er sieraden aan heb gehangen. Het is niet helemaal zoals ik hem wil inrichten, maar het ging om het idee dat jullie hem ook een beetje gevuld konden zien.
De sieradenrekjes zijn te koop bij de Action voor €1,89 per stuk.

Iets heel anders op de bovenstaande foto. Ik kocht namelijk naast het sieradenrekje ook nog 3 paar  kindersokken bij de Action. Niet dat ik die zelf ga aantrekken. Al heb ik ze wel voor de gein aangepast en ik paste met mijn maatje 39/40 in sokken van maatje 31-34 haha. Wat ik hier wel mee ga doen is een DIY die ik gedachte heb, maar of het zal lukken weet ik niet. Ik hoop het natuurlijk wel en dan zal het ook zeker in een artikel voorbij komen.

Wat vinden jullie van het sieradenrekje en heb je misschien ook al een idee wat voor DIY ik ga proberen met de kindersokken?

Veel Liefs,
Lies