donderdag 27 juni 2013

Even Kletsen ....... Bijna vakantie, stapje verder en energiegebrek

Ik zag dat mijn laatste Even Kletsen artikel alweer 3 maanden geleden is. De laatste maanden heb ik ook niet echt iets bijzonders gehad waar ik wat over kon vertellen, maar toch vond ik het tijd om vandaag weer eens een korte update te geven over wat er in mijn leven zich afspeelt. Lees snel verder.......

 Met mijn angststoornis ging het de laatste tijd een stuk beter. Ik heb lekker alles kunnen doen wat ik wou doen en zoals altijd ben ik daar weer heel iets te ver in gegaan haha. Als ik alles kan doen, dan neem ik het er ook van en dat is dan niet zo verstandig. Op dit moment heb ik vooral weer een gebrek aan energie en kost alles mij net weer iets meer moeite dan normaal. Daarom komt het soms ook voor dat er een dagje geen artikel online komt, maar dit probeer ik zo weinig mogelijk te laten gebeuren.

Het gezonder leven en bewegen is ook zoals elke poging die ik gedaan heb de laatste tijd niet van erg lange duur geweest. De knop omzetten is op dit moment toch wel erg moeilijk. Ik ben namelijk een emotie-eter en normaal zou ik dat oplossen door gewoon te gaan sporten als ik behoefte krijg aan "verkeerd" eten. Alleen door het gebrek aan energie lukt dat momenteel niet. Als ik dan spanningen krijg zoals ik de laatste tijd heb gehad met vooral dingen in de familie, mijn werk, een hoop overlijdensberichten en doordat de woningbouw enorm zit te klagen over de kleinste dingen in en om ons huis, dan is het voor mij weer erg moeilijk om niet te gaan emo-eten. Over 3 weken heb ik vakantie en dan hoop ik alles een beetje van mij af te kunnen zetten en weer lekker van alles te gaan genieten en ontspannen zodat de spanningen minder worden en dan heb ik er goede hoop in dat ik het gezonder leven en meer bewegen weer helemaal op kan pakken. Ik heb dan ook 6 weken de tijd, dus dat moet zeker gaan lukken om de eerste moeilijke weken door te komen en zeker als het zonnetje zich ook wat meer laat zien, want dat maakt mij altijd zo vrolijk en geeft mij veel energie.


De vakantie is ook iets waar ik wel heel erg naar uitkijk. Ik vind mijn werk nog steeds geweldig na 7 jaar, maar de vakanties kijk ik toch altijd wel erg naar uit. Even lekker bijtanken zodat ik er daarna weer helemaal tegenaan kan. Wat ik vooral ga doen in de vakantie is in ieder geval niet op vakantie gaan haha. Ik ben namelijk nog nooit op vakantie geweest, maar ik ben wel altijd een dagjes weggaan mens geweest. Ik ben nu ook alweer op zoek naar leuke dingen die hier in de omgeving te doen zijn. Zo ga ik in ieder geval naar de kofferbakverkoop die hier elke zaterdag staat in de maanden Juli en Augustus. Ook wil ik zeker eens een dagje naar de kinderboerderij. Wij komen daar elke dag langs tijdens het werken en dan zie ik al die dieren en wil ik er gewoon eens even rondkijken. Ook al is het misschien meer voor kinderen haha. Voor de rest is het nog even kijken wat voor leuke dingen er allemaal te doen zijn.


Ook zit ik al een aantal maanden aan een eigen domein te denken voor mijn blog. Ik ben nu meer dan een jaar aan het bloggen en ik weet gewoon dat het echt iets is geworden wat ik niet meer uit mijn leven kan denken. Ik hou gewoon van het bloggen en ik wil daarom een stapje verder ermee gaan. Alleen ben ik iemand die altijd alles heel goed wil uitzoeken, maar dan op een gegeven moment zie ik door de bomen het bos niet meer haha. Mochten jullie daarom tips hebben zoals waar ik misschien het beste mijn eigen domein onder kan brengen of voor eventueel een andere layout, dat vind ik er toch ook wel een beetje bij horen, dan hoor ik het heel graag!

Voor de rest weet ik even niks meer te vertellen. Al vind ik het al heel knap dat je dit nog leest, want ik had meer te vertellen dan ik dacht toen ik begon met typen haha. De winactie  voor de 50 Bloglovin volgers komt er ook heel snel aan. Ik hoop hem volgende week sowieso online te hebben staan. Ik wil jullie ook nogmaals heel erg bedanken voor het volgen van mijn blog en voor alle leuke en lieve comments die jullie achterlaten. Jullie zijn geweldig!

Mocht er morgen of overmorgen geen artikel online komen, dan komt dit doordat morgen mijn moeder haar verjaardag viert en Zaterdag ga ik even lekker een dagje ertussenuit. Of tenminste als ik mij er goed genoeg voor voel na morgen, want dan zal het wel een heel gezellig en druk dagje worden haha.

Hoe gaat het met jullie op dit moment?

Veel Liefs,
Lies