zondag 2 juni 2013

My Week in Pictures - Week 22

Er is alweer een week voorbij gevlogen en dat betekent dat het vandaag op Zondag weer tijd is voor een my week in pictures artikel. Het is een behoorlijk heftig weekje voor mij geweest, maar toch zijn er gelukkig ook wat leuke dingen geweest en heb ik natuurlijk weer een paar foto's gemaakt. Kijken jullie mee naar mijn week 22? Kijk dan snel verder.......

Hier heb ik deze week zo lekker van kunnen genieten. Een lekker bakje cafeïnevrije cappuccino als ik even een momentje van rust nodig had.


Door bepaalde redenen wilden wij al een hele tijd een schutting in onze achtertuin. Deze week hebben we hem eindelijk gekocht. Hij moet er alleen nog neergezet worden haha.


Een moustache ring stond al een tijdje op mijn wishlist. Deze week kwam ik hem eindelijk tegen tijdens het winkelen en toen moest die natuurlijk mee.


 Deze week werd Floris 16 jaar! 


Als er een nieuwe smaak van Sultana is, dan moet ik die gewoon meenemen om te proeven. Ik moet zeggen dat deze heel erg lekker is.


Op mijn 13e/14e voerde ik elke week een Canadese knobbelgans. Op een gegeven moment stopte dat een tijdje en daarna heb ik hem helaas nooit meer op zijn vaste plek terug gezien. Ik ben jaren blijven zoeken of ik hem misschien daar toch nog in de buurt tegen zou komen. Deze week kwam ik er 1 tegen bij een vijver in de buurt van de oude plek. Aan zijn gedrag en uiterlijk te zien is het dezelfde gans. Ik was zo blij dat ik hem tegenkwam en ben speciaal daar naar de supermarkt gegaan om brood te halen haha. Ik ga er in ieder geval weer vaak heen om hem te voeren en natuurlijk ook de andere vogels.


We waren zo druk geweest in onze tuin dat we het beide niet meer zagen zitten om laat in de avond nog te gaan koken. We besloten daarom langs de Chinees te gaan, want dat hadden we al ruim een jaar niet meer gegeten.

Wat was het lekkerste wat jij de afgelopen week gegeten hebt?

Veel Liefs,
Lies