maandag 3 juni 2013

Preview : Essence Ticket to Paradise

Vanaf half Juni komt Essence weer met een hele mooie Trend Edition. Bij het zien van de producten werd ik al gelijk helemaal vrolijk. De kleuren die je in deze TE zal vinden zijn goud, oranje, fuchsia, paars, turkoois en azuurblauw. Als je het mij vraagt zijn dat allemaal hele mooie zomerse kleurtjes en dat maakte mij dan ook zo vrolijk bij alleen al het zien van de producten op de afbeeldingen. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......

Eyeshadow
Ik zeg eerlijk dat ik nooit zo'n hele erge fan ben van dit soort oogschaduw. Toch zou ik ze wel eens willen proberen, want de kleuren zijn wel heel erg mooi. Daarnaast moet deze oogschaduw ook een verkoelende gelstructuur bevatten voor de zomerse dagen. Ook zullen ze zich niet ophopen in de plooien bij je ogen.

01 Dive with me to the island
02 Deep sea baby
03 Tropical heat

Prijs : €2,89 per stuk


Lipgloss
Alleen de verpakking en kleuren van deze lipglossjes zorgen al dat ik ze het liefste alle 3 zou willen hebben. Ze geven een licht tintje aan je lippen en geven een lichte glinstering. Ook bevatten ze een subtiele geur.

01 Sun Said Red
02 My Treasure Island
03 Dive With me to the Island

Prijs : €1,99 per stuk


Lipliner
Naast de lipgloss zitten er ook 2 lipliners in deze TE. Ze bevatten een glossy effect en matchen perfect met de kleuren lipgloss.

01 Sun Said Red
02 My Treasure Island

Prijs : €1,39 per stuk

Shimmer Powder
Een mooie highlighter maak je mij altijd wel blij mee en deze vind ik dan ook erg leuk met de afbeelding van hibiscusbloesem en palmbladeren.

01 Tropical Heat

Prijs : €2,99

Hair Mascara
Wanneer ik voor het laatst een haar mascara heb gebruikt is toch al wel heel wat jaren geleden. Ik vind het daarom wel erg leuk dat dit nu terugkomt in deze TE. Het verwijderen van de haar mascara is ook heel eenvoudig. Je kan het namelijk gewoon uitspoelen met water.

01 Rumble in the Jungle
02 Dive With me to the Island

Prijs : €2,99


Nail Polish
En het is natuurlijk niet compleet als er niet ook een paar mooie nagellakken verkrijgbaar zijn. De kleuren vind ik allemaal erg mooi en ze hebben ook een gelachtige structuur die ervoor zorgt dat het een glossy wetlook krijgt.

01 Live With me to the Island
02 Tropical Heat
03 Sun Said Red 
04 My Treasure Island

Prijs : €1,89 per stuk

Ik ben zeer enthousiast over de producten en kan haast niet wachten tot ik deze in de winkel zal vinden. Deze TE zal vanaf half Juni tot Half Juli in de winkels liggen.

Wat vind jij van deze TE van Essence?

Veel Liefs,
Lies