zondag 23 juni 2013

My week in pictures - Week 25

Week 25 is ook alweer voorbij. Het was vooral een weekje waarin ik heel veel pech had met mijn nagels, de Zomer eindelijk aanbrak en waarin ik toch weer wat nieuwe dingen heb ontdekt op het gebied van eten. Nieuwsgierig naar mijn week 25 in foto's? Lees dan snel verder.......
Bij de Dirk van den Broek kwam ik een nieuwe Nibb-it chips tegen en zoals bij veel nieuwe dingen die ik tegenkom moest deze natuurlijk geprobeerd worden. Hij is heel erg lekker en lijkt een beetje op Ham-kaas chips, maar dan met een paprika smaak.

Af en toe moet je het toch even tegen jezelf zeggen. Daarom nam ik deze leuke douchegel mee die eigenlijk voor Vaderdag in de winkels had gelegen haha.


Deze week ontving ik ook mijn eerste nieuwe briefje van 5 euro. Ik vond hem er best apart uitzien en vooral ook aan voelen.


Mijn moeder en ik hebben besloten om eens wat vaker vegetarisch eten te proberen. Ik kwam een kruidenmix voor kikkererwtenburgers tegen en dat leek mij wel erg lekker. Een blikje kikkererwten erbij gekocht en aan de slag. Tijdens het maken vielen ze alleen helemaal uit elkaar en zien ze er op deze manier ook niet zo heel erg lekker uit haha. Toch was de smaak wel goed, maar het is niet iets wat ik heel vaak zou eten. Het is mij namelijk toch iets te gekruid.

Jep de Zomer is nu toch echt begonnen. Helaas is daar buiten nog weinig van te merken met alle regen en onweer die ik de laatste dagen heb gezien. Ook was ik deze Vrijdag lekker een dagje vrij.

Mijn moeder en ik hebben een nieuwe favoriete wierook ontdekt. Helaas is die nu al op, maar we gaan snel weer nieuwe kopen. Het is in de geur kokosnoot en dat is wel een lekker zomers geurtje. Al overtreft die toch nog steeds niet mijn echte favoriete geur Sandelwood. 

Dit gebeurde bij 3 nagels in deze week dat er een hele scheur in kwam en dat betekent alles weer kort maken tot het punt waar de scheur zit. Hoe het zo ineens komt weet ik niet, maar ik denk door het veel in de tuin bezig zijn.

Een witte pistolet met komijnenkaas en een gekookt eitje. Echt te lekker! 

Dit was alweer mijn week 25 in foto's en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Van wat voor broodje met beleg kan jij nou echt genieten?

Veel Liefs,