zaterdag 22 juni 2013

Spam je blog! #2

Het is alweer zo´n 8 maanden geleden dat ik jullie de kans gaf om je blog te spammen. Nu vind ik het altijd heel erg leuk om nieuwe blogs te leren kennen en ik denk dat ik daarin niet de enige ben, dus vandaag mogen jullie weer spammen! Lees snel verder.......

Normaal vind ik het niet zo charmant staan om allemaal linkjes tegen te komen in mijn comments. Ik zeg eerlijk dat ik die linkjes dan ook altijd weghaal. Alleen zoals ik al vertelde vind ik het wel heel erg leuk om nieuwe blogs te leren kennen en een spam je blog! artikel is daar natuurlijk heel fijn voor. 

Wil jij je blog spammen? Laat dan een comment achter met de link van je blog en ik zou het ook heel leuk vinden als je er een beetje info bij verteld zoals waar je blog bijvoorbeeld over gaat. Heb je geen blog, maar bijvoorbeeld een leuke eigen webshop die je graag wilt laten zien mag dit natuurlijk ook!

Net zoals de vorige keer zal ik mijn spambox van mijn comment systeem goed in de gaten houden. Als daar een comment per ongeluk in komt zal ik die zo snel mogelijk toestaan om te plaatsen.

Heel veel plezier met spammen en ik kijk er heel erg naar uit om jullie blogs te bekijken!

Veel Liefs,
Lies