zondag 14 juli 2013

My week in pictures - Week 28

We beginnen alweer aan week 29 en dat betekent dat ik vandaag voor jullie een my week in pictures artikel heb van week 28. Voor mij was dit ook gelijk de laatste volledige werkweek die ik heb voordat de vakantie aanbreekt, want de aankomende week heb ik maar 4 werkdagen en begint de vakantie al op donderdag. Kijken jullie mee naar mijn week 28?

Mijn moeder probeert altijd van alles uit als het om eten maken gaat. Dit keer besloot ze eens een andere variant van nasi te maken door er ook haricots doorheen te doen. Het was echt zo lekker!


Ik probeerde voor het eerst een gezichtsscrub. Ik heb dit nooit durven doen doordat mijn huid echt veel te  gevoelig is. De volgende dag werd ik helaas wakker met echt een enorm pijnlijke puist aan mijn kin. Of dat hierdoor kwam weet ik niet, maar ben bang van wel.


Ik heb de laatste tijd weinig tijd om te lezen, maar ik ben nu dan toch eindelijk op de helft van het boek The Host. Het is in ieder geval wel een erg mooi boek.


Nee dit is geen outfit foto, want zo'n gewedlige outfit draag ik hier niet haha. Ik vroeg mijn moeder of ze foto's van mij kon maken zodat ik vergelijkingsmateriaal heb voor dat ik weer aan het afvallen ben. Of tenminste hier ga ik in de vakantie echt mee beginnen, maar ik let nu al op wat ik eet en beweeg iets meer.


Deze week konden wij ook eindelijk onze interactieve tv aansluiten. We waren gebeld met een aanbod en dat leek ons wel wat. Alleen hebben we nu al 3 keer aan de telefoon gehangen en telkens wordt het abonnement duurder, dus of we het blijven houden is nog de vraag.


Dit knuffeltje kocht ik zo'n 2 weken geleden en elke keer als ik hem zie word ik er toch wel vrolijk van. Ik vind hem er namelijk zo grappig uitzien. Ik had hem eigenlijk al een tijdje geleden in de winkel zien liggen, maar toen kon ik hem niet kopen. Nu ik hem 2 weken geleden weer tegenkwam moest die gewoon mee. 


Ik ben telkens wat simpele nail-arts aan het uitproberen, maar deze vond ik achteraf toch niet zo heel erg geslaagd en is gelijk weer van de nagels afgegaan.


Van de week had ik lekker macaroni gemaakt of tenminste zo noem ik het. Ik weet namelijk niet hoe deze grote schelpen anders heten haha. 


Als de vakantieperiode is begonnen zie je dat hier altijd gelijk aan de hoeveelheid vliegtuigstrepen in de lucht. Ze zeggen ook dat Apeldoorn het middelpunt is waar bijna alle vliegtuigen overheen komen of dit echt zo is zou ik niet weten haha.

Hebben jullie nog iets leuks meegemaakt de afgelopen week?

Veel Liefs,