maandag 15 juli 2013

Nagellak Mix : Hema nr. 444 & Essence Dive with me to the island

Af en toe gebeurt het dat ik een aantal nagellakjes heb liggen waarvan ik de rest al geswatched heb of waarvan ik er gewoon maar één van gekocht heb. Om ze apart te swatchen vind ik dan een beetje zonde als ik ze ook samen in een artikel kan plaatsen. Vandaag heb ik daarom twee van mijn eenzame nagellakjes samengevoegd in dit artikel. Kijken jullie mee?

Links is het een nagellak van de Hema en dit is nummer 444. Rechts is het een nagellak van Essence en deze komt uit de TE Ticket to paradise en heet 01 Dive with me to the island.


01 Dive with me to the island
Dive with me to the island is een mooi turkoois kleurtje. Het is net zoals de andere lakken uit deze TE een semi transparante nagellak en daardoor zal die nooit helemaal dekken. Toch vind ik hem, nadat ik 3 lagen aangebracht had, wel erg mooi. Je zou eventueel ook een witte nagellak als basis kunnen gebruiken zodat die wat meer dekt.


Hema nr. 444
Nr 444 van de Hema is een lief lila kleurtje die kleine paarse glitters en glans bevat. Helaas alleen zie je dat alleen als het licht er op een bepaalde manier op schijnt en is er niks van te zien op swatch foto. Op de tweede foto kan je het wel een beetje zien in het potje zelf. Ik heb van deze kleur 2 lagen aangebracht.

Beide lakjes zijn erg fijn met aanbrengen en drogen ook snel wat ik erg fijn vind. Ik vind ze daarom ook beide zeker een aanrader.

Van de overige nagellak kleuren uit de Essence TE is al een artikel online gekomen. Heb je deze gemist of wil je het graag nog eens bekijken, dan kan dat op de volgende link : Essence Ticket to Paradise - Nagellak & Shimmer Powder

Welke vind jij het mooiste van deze twee kleuren?

Veel Liefs,
Lies