woensdag 7 augustus 2013

Random Favorites - Juli

Wat gaan de maanden toch ontzettend snel. We zitten inmiddels alweer in augustus en dan betekent dat het ook weer tijd is voor een paar random favorites van de maand Juli. Kijken jullie mee naar mijn favorieten van de maand Juli? Lees dan snel verder.......

Ik had heel wat jaren geleden eens Rivella gehad en toen vond ik het echt alles behalve lekker. Nu was ik vorige maand in de stad met mijn moeder en ik besloot toch weer eens een klein flesje Rivella te proberen. Ik snap nu niet meer wat ik er niet lekker aan vond en heb er heel wat van gedronken de laatste tijd.


Mijn favoriete parfum van Juli was toch wel de Super Playboy. De Deodorant heb ik ook vaak gebruikt, maar dan als een soort body spray. Onder mijn oksels kan ik namelijk geen deo met alcohol gebruiken. Deze geur van Playboy is volgens mij ook net nieuw en hier komt ook nog zeker een review van. 


Zonder een zonnebrandcrème kon je absoluut niet de afgelopen maand. Zelf gebruikte ik deze van NO-AD die ik al eens gratis heb gekregen bij de Kruidvat en ik moet zeggen dat ik hem echt heel fijn vind.

Ik vond een douchegel terug van Hegron die ik al eens bij de Action heb gekocht. Ik besloot hem weer te gaan gebruiken en hij is toch wel heel erg lekker. Ik zou eigenlijk niet weten of deze nog te koop is. 

Kokos vind ik samen met fruitgeuren echt heerlijk met het warme weer. Mijn kokosnoot lippenbalsem heb ik daarom ook heel veel gebruikt de afgelopen maand.

Haarelastiekjes heb ik echt overal mee naartoe genomen en waren mijn beste vriend met het warme weer. Ik kan er namelijk niet tegen als mijn haar los is met dat plakkerige en warme weer.

Nu wij interactieve tv hebben genomen hebben wij ook meer televisiezenders. Ik ontdekte een nieuwe serie en dat is Being Human. Sinds de eerste aflevering ben ik er gelijk verslaafd aan.

Wat was nou echt jou favoriet van de maand Juli?

Veel Liefs,
Lies