woensdag 21 augustus 2013

Preview : Catrice LE Eve in Bloom

Volgende maand in september dan zullen we weer een nieuwe LE van Catrice aantreffen in de schappen. Dit keer is het de LE Eve in Bloom. Vandaag laat ik jullie zien welke producten je kan verwachten en ik kan alvast verklappen dat er zeker weer een aantal mooie producten tussen zitten. Kijken jullie mee? Lees dan snel verder.......


Soft Duo Eyeshadow
Als eerste drie hele mooie oogschaduw duo's. De oogschaduw duo's bevatten twee kleuren die perfect op elkaar afgestemd zijn. De kleuren zijn zowel met als zonder glanspigmenten.

C01 Bloomynous
C02 Beauty Bouquet 
C03 Bed of Flowers

Prijs : €3,89 per stuk



Powder Kajal
Twee oogpotloden in de kleuren antraciet en paars die een poederachtige finish hebben. Ook zijn deze potloden perfect te gebruiken in combinatie met de oogschaduw duo's.

C01 The Flower Of Love
C02 Floralilac

Prijs : €`1,99 per stuk


Lip and Cheek Cream
Met lip en cheek creams heb ik normaal een haat-liefde verhouding doordat ze mijn lippen toch vaak erg uitdrogen. Deze beloven dat ze de huid of lippen niet uit zullen drogen, dus ik ben er erg benieuwd naar. Ook zijn ze makkelijk aan te brengen en te versmelten met de huid op lippen of wangen.

C01 Blossom Me, Blossom You
C02 Rosebuddy
C03 Bed Of Flowers

Prijs : €3,99 per stuk


Loose Moisturizing Highlighter
Ook bevat deze LE een highlighter in poedervorm. Naast dat het een hele zachte poeder is helpt deze ook ervoor dat je huid niet uit zal drogen, maar juist zijn vocht vast zal houden.

C01 Bloomynous

Prijs : €5,59


Nails in Bloom Foil
Momenteel zijn de nagelstickers niet meer weg te denken en ook Catrice komt nu met een heel leuk setje met een roosjespatroon. 

C01 Nails In Bloom

Prijs : €2,39


Ultimate Nail Lacquer
En als laatste natuurlijk ook nog vijf hele mooie nagellakjes met een bloemenpatroontje op de dop.

C01 Bloomynous 
C02 Floralilac
C03 Bed of Flowers 
C04 Rosebuddy
C05 Blossom Me, Blossom You

Prijs : €2,99 per stuk

Dit waren alweer de producten die je zal vinden in de nieuwe LE van Catrice. Zelf vind ik de kleuren die gebruikt zijn erg mooi en daardoor ben ik ook zeker wel benieuwd geworden naar een aantal producten.

Wat vinden jullie van de LE Eve in Bloom en zit er iets tussen waar jij wel heel erg benieuwd naar bent?

Veel Liefs,
Lies