donderdag 19 september 2013

Catrice LE Eve in bloom nagellak

Ik had al een tijdje geen nagellakken meer gekocht van Catrice uit de LE's, maar dit keer kon ik ze toch echt niet laten liggen. De kleuren nagellak uit de LE Eve in bloom zijn namelijk zo mooi. Ik nam vier van de vijf kleuren mee en vandaag heb ik daarvan de swatches voor jullie. Kijk snel verder.......

In totaal zijn er vijf kleuren, maar zelf nam ik er maar vier mee. Het is niet dat ik de laatste kleur niet mooi vond, maar het was een koraalkleur en daarvan heb ik al redelijk veel nagellakken die erop lijken. Daarom besloot ik alleen deze kleuren mee te nemen.

De kleuren van links naar rechts op de foto :
C01 Bloomynous
C02 Floralilac
C03 Bed Of Flowers
C04 Rosebuddy

C01 Bloomynous
Bloomynous is een witte nagellak met gouden shimmers erdoorheen. Nu draag ik niet veel lichte kleuren, maar deze vond ik zo mooi. Ik was toch bang dat de dekking niet goed zou zijn, want dat is vaak zo met dit soort kleuren. Toch heeft deze mij echt doen verbazen. Na twee lagen dekt die al volledig.

C02 Floralilac
Floralilac is een paars/aubergine kleurtje met paarse shimmers erdoor. Na twee lagen dekte deze kleur ook prima.

C03 Bed Of Flowers
Bed Of Flowers is een hele mooie oudroze kleur. Een kleur die ik persoonlijk erg mooi vind om in de herfst te dragen. Ook van deze kleur waren twee lagen voldoende om hem dekkend te krijgen. 

C04 Rosebuddy
Rosebuddy is echt een klassiek rood kleurtje. Als je het potje ziet lijkt die een stuk donkerder. Dat die zo fel uitpakte op mijn nagels verbaasde mij wel. Niet dat ik het erg vind, want de kleur is prachtig. Na twee lagen dekt de kleur prima.

Ik ben over alle kleuren ben ik zeer tevreden. De potjes vind ik er ook erg leuk uitzien met de grijze dop met een rozenpatroon erop. De dekking ben ik ook zeer tevreden over, want dat ze allemaal al zouden dekken na twee lagen had ik niet verwacht.

De prijs is €2,99 per stuk. Alleen deze week vallen ze nog onder het nagelfestival van Kruidvat waarbij je er 1+1 gratis krijgt. 

Welke kleur vind jij het mooiste? En heb jij zelf al iets uit deze LE van Catrice gekocht?

Veel Liefs,
Lies

Heb jij nog iets wat je heel graag van mij of over mijn blog zou willen weten? Laat je vraag dan bij mijn Ask me anything! artikel achter in de comments en ik zal ze binnenkort allemaal gaan beantwoorden in een apart artikel.