donderdag 26 september 2013

Essence Be Loud! blush & graffiti topper

Toen ik het persbericht een tijdje geleden ontving van de nieuwe LE Be Loud! van Essence was ik gelijk heel erg enthousiast. De producten zagen er allemaal erg mooi uit, maar drie producten trokken toch wel heel erg mijn aandacht. Dit waren de twee blushes en de graffiti topper. Toen ik ze in de winkel tegenkwam kon ik ze ook niet laten liggen en zijn ze meegegaan in mijn mandje. Vandaag vertel ik jullie wat ik van deze drie producten vind. Kijk snel verder.......

Dat ik gek ben op blushes kan ik niet ontkennen en vooral als ze ook net iets bijzonders hebben. Zo ook deze blushes waarbij het legerpatroon ze nog net wat meer bijzonder maken. Het legerpatroon bevat in totaal drie verschillende kleuren die zich bij het aanbrengen vermengen tot één mooie kleur. Op de foto zie je links de kleur 01 Ap-ri(c)ot en rechts de kleur 02 Pink me.

01 Ap-ri(c)ot
01 Ap-ri(c)ot is een blush waarbij er een perzik kleurtje verschijnt als de drie kleuren met elkaar mengen. Daarnaast bevat de blush ook hele kleine shimmers die je terugziet als een subtiele glans op je huid. 


02 Pink me
02 Pink me is een hele mooie roze blush als de drie kleuren zich met elkaar vermengen. Ook deze blush bevat kleine shimmers die voor een mooi subtiel glansje zorgen. 


Beide kleuren vind ik heel erg mooi en ook de pigmentatie vind ik meer dan genoeg voor een blush. Ook het aanbrengen van de blush gaat erg fijn.  Helaas heb ik geen full face foto's waar ik de blushes draag, want mijn huid is toch wat onrustig de laatste tijd en vooral bij mijn wangen. Ik laat de make-up dan altijd even liggen zodat mijn huid weer tot rust kan komen. 

Graffiti  Topper
De graffiti topper van Essence heet 01 Not Punky Nor Funky en bevat heel veel verschillende soorten glitters in allerlei kleuren. Zelf vind ik dit heel erg leuk, want zo kan je hem met heel veel kleuren nagellak combineren. 

Ik heb als basiskleur C01 Dirty Liana gebruikt van Catrice uit de LE Glamazona gebruikt. Op mijn wijsvinger en middelvinger heb ik twee lagen aangebracht en op mijn ringvinger en pink één laag. Zowel bij één als twee lagen vind ik hem er erg mooi uitzien.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen uit deze LE en zou ze daarom ook zeker aanraden. De blushes zien er erg mooi uit en zijn ook fijn in gebruik en ook de graffiti topper heb ik nu al vaak gedragen over verschillende kleuren nagellak heen. 

De blushes kosten €3,39 per stuk en de graffiti topper is €1,89.

Wat vinden jullie van deze producten? En heb jij zelf ook al iets gekocht uit de LE Be Loud!

Veel Liefs,
Lies

Als jullie nog vragen voor mij hebben, dan zou ik het heel erg leuk vinden als jullie die achterlaten in de comments bij mijn Ask me anything artikel. Volgende week zal ik alle vragen gaan beantwoorden in een apart artikel.