vrijdag 27 september 2013

Spam je blog! #3

Nieuwe blogs ontdekken vind ik altijd heel erg leuk. Ik bezoek daarom ook regelmatig blogs die ik nog niet ken. Nu zal ik hier waarschijnlijk ook niet de enige in zijn en daarom leek het mij leuk om jullie vandaag weer de kans te geven om je blog te spammen. Wil je dit graag doen? Lees dan snel verder.......

Je blog spammen is heel eenvoudig. Laat hieronder in de comments de link naar je blog achter en ik zou het daarbij erg leuk vinden als je ook wat over jezelf en je blog zou vertellen. Uiteraard zal ik ook bij elke blog een kijkje gaan nemen, dus wees maar voorbereid op een bezoekje van mij aan je blog zodra je link hier geplaatst is haha. Ken ik je blog al? Spam hem dan ook gewoon in de comments, want voor diegene die jouw blog nog niet kennen is dat erg leuk. Ik zou daarom ook zeggen dat als jij je link hier plaatst, om dan ook een kijkje te nemen bij de linkjes die er al staan. Wie weet leer jij dan ook nog nieuwe blogs kennen die zeker een bezoekje waard zijn.

Ik zal het ook goed in de gaten houden voor als er per ongeluk een comment in de spambox terecht komt. Dit wil namelijk nog wel eens gebeuren. Als dit zo is, dan zal ik hem zo snel mogelijk toestaan om te plaatsen.

Veel spamplezier!

Veel Liefs,
Lies

P.S. Heb jij (ook) een andere website of misschien een webshop, dan is het uiteraard ook toegestaan om hier een linkje van te plaatsen. Het moet alleen wel echt een website of webshop van jouzelf zijn.