maandag 2 september 2013

Essence Colour & Go - Sparkle Sand Effect nagellak

Al een hele tijd was ik benieuwd naar de sand effect nagellakken. Toen ik hoorde dat Essence er 3 uit zou brengen wist ik het ook meteen. Die moet ik hebben! Vorige week kwam ik ze tegen toen ik aan het shoppen was en ze zijn gelijk in mijn winkelmandje beland. Zijn ze net zo leuk als ik dacht? Lees snel verder om dat te weten te komen.......

De Essence Sparkle Sand Effect nagellak geeft zoals de naam al zegt een sand effect aan je nagels. ook zitten er glitters doorheen en nu ben ik sowieso dol op glitternagellak, dus ook deze vind ik erg mooi. Er zijn in totaal drie kleuren verkrijgbaar.

Van Links naar rechts op de foto zijn dit de kleuren :
156 Me & My Lover
163 Hey, Nude!
165 Here's My Number



156 Me & My Lover
Rode nagellak heb ik niet erg veel, maar deze kleur rood vind ik geweldig. Het sand effect in combinatie met de gouden en rode glitters vind ik ook erg mooi. Ik heb hier twee lagen aangebracht op mijn nagels.


163 Hey, Nude!
Ook dit nude kleurtje met wat grotere zilveren glitters en allerlei kleuren kleine glitters vind ik erg mooi. Ik zou er alleen zelf de volgende keer wel voor kiezen om er een kleurtje onder aan te brengen. Voor mij schijnt die namelijk toch net wat teveel door en daardoor moet ik meer lagen aanbrengen. Ik heb van deze kleur namelijk drie lagen aangebracht. 


165 Here's My Number
En de laatste van de drie kleuren is een antraciet kleur met zilveren en holografische glitters erin. Ook dit vind ik een erg leuk kleurtje voor de tijd van het jaar die eraan komt. Ik heb hier twee lagen aangebracht op mijn nagels.

De drie kleuren lakken erg fijn en hebben eigenlijk precies hetzelfde kwastje als de andere nagellakken van Essence. Alleen het sand effect voelt wel stroef aan op je nagels en dat was wel iets waar ik even aan moest wennen. Het verwijderen van de nagellak gaat ook iets makkelijker dan een normale glitternagellak wat ik een groot pluspunt vind. 

Ik kan niet anders zeggen dan dat deze nagellakken zeker aan mijn verwachtingen voldaan hebben en vind ze daarom ook zeker een aanrader. Ik weet alleen helaas niet of alle drie de kleuren verkrijgbaar zijn in het kleine Essence schap, want zelf heb ik ze gekocht bij een Kruidvat filiaal met een dubbel Essence schap.

De prijs is €1,69 per stuk.

Wat vinden jullie van deze Essence Sprakle Sand effect nagellakken?

Veel Liefs, 
Lies