zondag 1 september 2013

My week in pictures - Week 35

De weken blijven voorbij vliegen en inmiddels is het alweer zondag. Vandaag is het daarom weer tijd voor een my week in pictures artikel. De vorige 2 keer deed ik het van de afgelopen 2 weken, maar deze week heb ik aardig wat foto't gemaakt. Vandaag is het dus alleen weer van week 35. Kijken jullie mee naar mijn week 35? Lees dan snel verder.......



als eerste natuurlijk het dagje shoppen met mijn moeder. We hebben het die dag zo naar ons zin gehad en ben ook nog steeds heel erg blij met mijn aankopen. 

Ik schrok van de week even behoorlijk, want er liep ineens iets op mijn arm en ik dacht een spin. Gelukkig bleek het deze mooie sprinkhaan te zijn die ik na het maken van de foto's maar weer even buiten heb gezet.

Love paarse nagellak!

De fusilli met spekjes en ei waarvan er ook van de week een recept online is gekomen.

Toen ik vorige week een mailtje kreeg van Vera kon ik mijn geluk niet op. Ik had meegedaan aan haar winactie voor een goodiebag van de film The Mortal Instruments : City of Bones en ik bleek 1 van de winnaars te zijn. Deze week kreeg ik de goodiebag en mijn moeder en ik gaan binnenkort naar de bios om deze film te kijken. Al vind ik het ook wel heel spannend, want door mijn straatvrees ben ik al jaren niet meer in een bios geweest. 

Ik ben officieel verslaafd aan de Euro Shopper Cassis van de AH. Voor 13 cent per blikje vind ik hem heel erg lekker.

Als de herfst eraan komt is het voor mij weer tijd om creatief bezig te zijn. Ik kocht 2 boekjes met haakpatronen. Of eigenlijk kocht ik ze niet alle 2, want 1 boekje heb ik de prijs van gedeeld met mijn moeder. 

En als laatste een leeg Photoshop scherm. Waarom leeg? Ik ben bezig met een nieuwe layout voor mijn blog. Ik hoop namelijk deze maand mijn eigen domein te hebben en voordietijd ga ik nog niks verklappen van de nieuwe layout. Al zal die niet zo super spectaculair zijn hoor haha. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en ik zal ook voor de aankomende week weer proberen zoveel mogelijk foto's te maken zodat er volgende week zondag ook gewoon weer een my week in pictures online komt.

Hoe was jullie week 35?

Veel Liefs,
Lies