maandag 23 september 2013

My week in pictures - Week 38

Een dagje later dan normaal, maar vandaag heb ik voor jullie de my week in pictures van week 38. Een week voor mij met leuke en ook minder leuke momenten. Ook was het een week waarin ik heel druk was, maar wel op een leuke en gezellige manier. Ze hebben we bijvoorbeeld veel visite gehad deze week. Dat vind ik altijd ontzettend leuk als mensen op visite komen en ook erg gezellig. Nu heb ik natuurlijk niet iedereen die op visite is geweest op de foto gezet haha, maar wel heb ik een aantal andere foto's voor jullie gemaakt. Kijken jullie mee naar mijn week 38? Lees dan snel verder.......

Normaal ben ik heel erg bang voor spinnen, maar toen deze op mijn hand liep vond ik het eigenlijk wel grappig. Het was echt een ieniemienie spinnetje. 


Normaal zien we heel veel luchtballonnen hier langskomen, maar dit jaar viel het eigenlijk heel erg tegen. Toch zag ik er van de week weer eens één voorbij komen.


Mijn moeder en ik hadden al maandenlang geen patatje meer gehaald. Toen wij er van de week beide zin in hadden besloot ik me ma eens te verassen en samen een patatje te halen. Het was echt heerlijk als je het al zolang niet meer hebt gehad.


Zoals jullie in mijn vorige artikel konden lezen heb ik mijn hamstertje Bella met haar kleintjes opgehaald. Ik maak elke dag een foto van de kleintjes zodat ik zelf ook zie hoe ze groeien en ik kan nu al verschil zien met wanneer ik ze opgehaald heb.

Ik ben echt verliefd geworden op dit kleurtje nagellak. Deze komt uit de vorige LE van Catrice en heb ik ook uit de afprijsbak gehaald bij het Kruidvat.

Nadat ik Bella en de kleintjes op had gehaald moest de kooi natuurlijk wel een beetje ingericht worden. Ik wil hem met de tijd nog wel wat aanpassen, maar voor nu vind ik het wel even goed zo.

Deze week ontving ik een pakketje en wat erin zit komt nog in een artikel voorbij, want ik heb er een unboxing van gemaakt.

En als laatste heb ik alweer bijna mijn nieuw gekochte boek De Ijzerkoning uitgelezen. Het wordt dus tijd om naar deel 2 te gaan kijken. De mooie boekenlegger die je ziet is overigens een bonnetje haha. Als ik een boek aan de kant moet leggen pak ik vaak het eerste wat ik kan gebruiken als boekenlegger. Zo komt het ook regelmatig voor dat ik een stukje van een envelop afscheur om ervoor te gebruiken. Nog meer mensen die dit toevallig doen? 

Dit was alweer mijn week in foto's van week 38 en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Hoe was jullie week 38?

Veel Liefs,
Lies

Als jullie nog vragen voor mij hebben, dan zou ik het heel erg leuk vinden als jullie die achterlaten in de comments bij mijn Ask me anything artikel. Ik zal alle vragen gaan beantwoorden in een apart artikel!