donderdag 10 oktober 2013

Zomaar een aantal mooie herfstplaatjes

De herfst vind ik zo'n mooi seizoen met alle kleuren en de geur die er buiten hangt na een regenbui en niet te vergeten de sfeer die het in huis brengt. Ja de herfst is toch denk ik wel mijn favoriete seizoen ook al zit de lente daar wel vlak achter. Nu zat ik pasgeleden een aantal mooie plaatjes te bekijken van de herfst en het leek mij leuk om jullie er vandaag een aantal te laten zien die ik heel erg mooi vond en die ook gelijk een beetje laten zien waarom ik zo van de herfst hou. Kijk snel verder.......
















Ik weet dat niet iedereen even dol is op de herfst, maar ik hoop toch dat jullie het leuk vonden om al deze plaatjes te zien. Ik geniet zelf in ieder geval wel heel erg van de herfst met alles wat er te zien is buiten, maar ook als ik binnen zit kan ik er zeker van genieten doordat het weer tijd is om de kaarsjes aan te steken, de comfortabele kleding uit de kast te toveren en ermee op de bank te ploffen met een lekkere kop thee erbij en een goed boek of een leuke film.   

Wat vind jij het mooiste aan de herfst of is het juist een seizoen waar je echt helemaal niks mee hebt?

Veel Liefs,