maandag 11 november 2013

Christina Aguilera Secret Potion eau de parfum

Ik ben zelf  gek op de Christina Aguilera Signature parfum en dit was dan ook de enige die ik nog had geprobeerd tot ik een hele tijd geleden in de Kruidvat dit geschenkblik tegenkwam. Het meisje bij de Kruidvat liet mij deze geur ruiken en ik was gelijk verkocht. Doordat die toen in de aanbieding was ging die gelijk mee. Vandaag vertel ik jullie meer over de Christina Aguilera Secret Potion eau de parfum en heb ik ook nog een fijne tip. Lees snel verder.

Deze geur van Christina is geïnspireerd op de avond wat haar favoriete deel is van de dag. Het is een geur die zelfvertrouwen zal geven, want zoals Christina zelf zegt is het geheim van schoonheid het hebben van zelfvertrouwen. Een vleugje van de parfum is ook genoeg voor het onthullen van de geheime sexy kant die elke vrouw in zich heeft. Ze voelt zich glamorous en ze is het stralende middelpunt van de avond.

Dit is het blik waar de parfum inzit. Zelf vind ik hem er heel erg leuk uitzien met zijn hartjesvorm en ook altijd handig om later wat spulletjes in op te bergen als de parfum op is.

En dan de flacon zelf ook die vind ik prachtig met zijn vrouwelijke vorm en de zilveren versieringen en tekst. De kleur van de parfum zelf is lichtroze en dat geeft het toch net weer iets schattigs vind ik zelf. Om de hals net onder de dop zit een spiegelhangertje met de initialen CA erop. Alleen veel zal je niet in het spiegelhangertje kunnen zien want daarvoor is die wel te klein. Toch vind ik het wel erg leuk dat die eraan zit. Het geeft toch net wat extra's aan de flacon.


Doordat het een geur is die op de avond geïnspireerd is, is het ook automatisch een wat zwaardere geur. Zelf draag ik hem ook wel eens overdag, maar ik kan mij voorstellen dat die daar voor anderen misschien net iets te zwaar voor is. Verder is het wel een hele fruitige en zoete geur. Dit ruik je vooral als je hem net opgespoten hebt. Als je hem een tijdje op hebt zullen ook de warmere geurnoten naar voren komen.

Geurnoten :
Topnoten : Sappige passievrucht, limoen en mandarijn
Hartnoten : Warme jasmijn en zoete sinaasappelbloesem
Basisnoten : Musk, warme amber, tonkabonen en ebbenhout



Nu weet ik niet of het cadeaublik nog ergens verkrijgbaar is of dat die weer zal komen voor de feestdagen, maar hierboven zie je de originele verpakking die ik ook heel erg mooi vind. Deze is in ieder geval nog wel verkrijgbaar.

Ik ben zeer tevreden over deze parfum en als je wat zoetere en zwaardere geuren lekker vind, dan vind ik dit zeker een aanrader om er eens even in de winkel aan te snuffelen. De geur blijf je ook lang ruiken, maar hij zal het niet volhouden van 's morgens vroeg tot 's avonds laat dat je naar bed gaat. Hiervoor zal je het wel tussendoor een keer bij moeten sprayen.

Adviesprijzen :
Eau de Parfum 15ml : €18,00
Eau de Parfum 30ml : €27,00 
Eau de Parfum 50ml : €37,00

Nog even een tip : 
Bij de Kruidvat zijn alle 15 ml geuren van Christina Aguilera nu in de aanbieding voor €11,00 per stuk of 2 voor €19,00. Naast die van Christina zijn er nog meer parfummerken die onder de aanbieding vallen en waarbij alle combinaties mogelijk zijn voor de 2 voor €19,00.

Hebben jullie wel eens een parfum van Christina Aguilera geprobeerd en zo ja heb jij dan ook een favoriet?

Veel Liefs,
Lies