zondag 10 november 2013

My week in pictures - Week 45

Het is weer tijd voor een my week in pictures en we zaten alweer aan week 45. De tijd gaat zo snel dat ik mij haast niet kan voorstellen dat we toch alweer echt in november zitten. De afgelopen week is voor mij vooral een week geweest waarin ik toch hier en daar geprobeerd heb ontspanning te zoeken en natuurlijk ook de week waarin mijn blog alweer 1,5 jaar bestond. Kijken jullie mee naar mijn week 45?

Teen Mom vind ik zo'n leuk programma en vorig weekend was er weer een weekend break op MTV. Ik heb de hele zondagmiddag daarom Teen Mom 2 gekeken.

Van de buren kregen mijn ma en ik een overheerlijke slagroomtaartpunt.

Sommige spelletjes op Facebook vind ik erg leuk om te spelen en zo ook dit spel Mahjong Trails. Deze week heb ik dit spel dan ook regelmatig gespeeld.

Ik ben iemand die niet graag vis eet, maar deze crispino's van Iglo ben ik echt verslaafd aan. Ik vind ze zeker een keer het proberen waard als je ze nog nooit gehad hebt.

Een tijdje geleden had ik een proefmonster van Lancôme Dreamtone aangevraagd. Ik had er al niet eens meer aan gedacht totdat ik hem door de brievenbus kreeg. Ik heb zelf nog nooit producten van Lancôme gebruikt, dus ik ben wel heel erg benieuwd.

Be Yourself Every Day bestond 1,5 jaar!

Toen mijn moeder haar sollicitatiegesprek had besloot ik maar een boek te gaan lezen in de auto bij de buurman. Ik kan heel moeilijk stil zitten en gewoon wachten, dus dan is dit een fijne oplossing en het voorkomt ook nog eens paniekaanvallen haha.

Er zitten hier echt zo ontzettend veel vogels in de buurt. Nu ze gaan "trainen" voor de wintertrek is het helemaal erg. Ik denk dat het er wel honderden bij elkaar zijn. Op zich heel mooi om te zien hoe ze zo in zo'n groep vliegen, maar de vogelpoep overal en het lawaai wat ze zelfs midden in de nacht maken is wat minder haha.

Dit was alweer mijn week 45. De aankomende week gaat het voor mij weer iets drukker worden en zal ik denk wat minder tijd hebben om te relaxen. Al zal ik sowieso niet zo goed kunnen relaxen, want ik heb deze een gesprek bij het UWV en ben nu al op van de zenuwen daarvoor.

Hoe was jullie week 45?

Veel Liefs,
Lies