vrijdag 1 november 2013

Tag : What makes me happy

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie en dit keer heb ik gekozen voor een vrolijk tag. Een hele tijd geleden kwam ik namelijk de What makes me happy tag tegen en de vragen vond ik heel erg leuk. Ik heb ze beantwoord en lees snel verder om erachter te komen waar ik nou blij van word.

Van welke mensen om je heen word je blij?
Als ik kijk naar de mensen die ik vaak zie dan is het sowieso mijn moeder. Ze is een schat van een vrouw die mij ook bij alles helpt waar ze kan en waarmee ik altijd leuke dingen doe. Daarnaast ook zeker mijn jongste oom. Als hij er is, dan lig ik altijd wel in een deuk. Hij kan verhalen vertellen op zo´n grappige manier met wat hij mee heeft gemaakt dat je het helemaal voor je ziet en bij mij vaak de tranen over de wangen rollen van het lachen. Ook mijn oma, een vriendin, een vriend en een buurvrouw word ik zeker blij van, want het is altijd heel gezellig met ze.

Van welke make-up producten word je blij?
Ik denk dat ik toch wel het meest blij word van nagellak. Ik vind het altijd erg leuk om mijn nagels te lakken en het ontspant mij ook altijd als ik ermee bezig ben. Als ik kijk naar wat ik het meeste heb van make-up dan is dat ook zeker nagellak.


Van welke films word jij blij?
Ik kijk eigenlijk heel veel films, maar vooral fantasie films met ook maken mij op dit moment wel heel erg blij. Zoals de laatste die ik gezien heb was The Hobbit en die vond ik ook geweldig. Daarnaast ook The Hunger Games, Twilight, Beautiful Creatures en The Mortal Instruments.

Van welke muziek word jij blij?
Ik denk toch wel de 90´s muziek. Het is de tijd dat ik de muziek echt leerde kennen en er zijn zoveel liedjes die ik nog helemaal mee kan zingen.

Van welke hobby's word jij blij?
Sowieso het bloggen en daarnaast ook het creatief bezig zijn. Ik vind het zo leuk als je ergens uren mee bezig bent en dan op een gegeven moment het resultaat ervan ziet.


Van welk eten word jij blij?
Daar kan ik maar één ding op antwoorden en diegene die mij volgen zullen het antwoord al wel weten. Dat is natuurlijk zuurkool! Al is chocolade wel een goede tweede.

Van welke internetsites word jij blij?
Dat zijn dan toch wel de blogs die ik volg, want de artikelen lezen van anderen vind ik altijd zo leuk en ook YouTube kan ik zeker wel blij van worden als ik weer leuke filmpjes tegenkom om te kijken. 

Van welke momenten word jij blij?
Ik kan van zoveel dingen blij worden, want ik word dat al van de kleinste dingen.Zoals een lief berichtje of mailtje van iemand, als er onverwachts iemand op de stoep staat om gezellig een bakje koffie te drinken of het knuffelen met onze dieren. Ook als ik wakker word en de zon schijnt of als ik buiten de mooie natuur zie tijdens de herfst kan ik al blij van worden. 

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om te lezen en ik ben ook wel heel benieuwd wat jullie nou echt blij maakt. Laat het mij weten in de comments!

Veel Liefs,
Lies