woensdag 25 december 2013

Fijne Kerstdagen!

Na heel lang er naar uitkijken is het dan nu toch echt zover. Het is Kerst! Voor mij is het gisteren al een beetje begonnen op kerstavond, want dan pakken wij altijd de cadeaus uit. Ik kan jullie nu alvast vertellen dat ik hele leuke cadeaus heb mogen ontvangen en deze zullen jullie zeker nog wel voorbij zien komen. Op dit moment is de eerste kerstdag aangebroken en vandaag zal de dag gevuld worden met veel gezelligheid, want een vriendin (grote zus voor diegene die mijn blog vaker bezoeken haha) van ons komt vandaag gezellig bij ons. We gaan in ieder geval lekker eten samen en het natuurlijk gezellig maken. Voor morgen de tweede kerstdag heb ik nog niet echt plannen, maar ik denk dat ik gezellig met mijn moeder samen films of een serie ga kijken en we zien wel wat de dag ons voor leuke dingen gaat brengen. Ik wil jullie in ieder geval ook hele fijne kerstdagen toewensen en vooral geniet van deze dagen! 

Hebben jullie al cadeaus mogen ontvangen voor kerst en met wie ga jij het samen vieren?

Veel Liefs,
Lies