dinsdag 24 december 2013

My Nails : Black with a piece of gold

Vorige week had ik eindelijk weer eens de tijd kunnen vinden om echt met mijn nagels aan de gang te gaan. Ik wou weer iets nieuws uitproberen en het moest ook iets zijn wat leuk is om met de feestdagen te dragen. De nieuwe techniek die ik besloot uit te proberen was de ombre / gradient  en de kleuren zwart en goud leken mij een mooie combinatie. Zeker ook omdat ik eigenlijk nooit zwarte nagellak gebruik. Kijk snel verder.......

De zwarte nagellak die ik gebruikt heb is NYC 119 City Blackout en hiervan heb ik eerst een basislaag van aangebracht. De gouden kleur is Essence 03 A Piece Of Forever en deze komt uit de Twilight breaking dawn part 2 TE. Voor het aanbrengen van de gouden kleur gebruikte ik een driehoekig sponsje. Deze heb ik al eens bij de Kruidvat gekocht en zit in een zak met allemaal verschillende vormen sponsjes.

Het ombre/gradient effect heb ik op mijn nagels gemaakt door eerst van beide kleuren boven elkaar op een papiertje aan te brengen en daarna het sponsje erin te drukken. Vervolgens heb ik heb deppend op mijn nagels gedrukt.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. De kleurencombinatie vind ik zelf heel erg mooi, maar qua ombre/gradient effect zou het voor mij nog heel iets beter kunnen. Toch vind ik het er zeker niet gek uitzien als ik naga dat het de eerste keer was dat ik dit deed.

Wat gaan jullie op je nagels dragen met de Kerst?

Veel Liefs,
Lies

Heb je een leuke vraag voor mij over mijn blog of over mij persoonlijk? Dan zou ik het heel leuk vinden als je die zou stellen in het Ask me anything artikel. Klik hier om erheen te gaan.