woensdag 11 december 2013

Random Favorites - November

Elke maand heb ik wel een aantal random favorites en zo ook in de maand november. Het artikel komt iets later online doordat ik mij een paar dagen niet zo heel erg lekker voelde, maar vandaag wil ik dan toch nog graag mijn favorieten van de vorige maand met jullie delen. Kijken jullie mee?

Aangezien de scrub die ik gebruikte nu toch echt op was ben ik een andere gaan gebruiken die nu inmiddels een favoriet is geworden. Het is de Hegron scrub gel van de Action in de geur Milk & Silk. De geur vind ik zo lekker en ondanks dat het geen grove scrub is doet het wel prima zijn werk. 

Sinterklaas was weer in het land en ook de lekkernijen lagen al een tijdje in de winkel. Zelf heb ik vooral de suiker muizen en kikkers en de chocolademunten gegeten.

Mijn handen kunnen toch wel steeds meer verzorging gebruiken en bijna dagelijks heb ik deze Arko Nem handcrème gebruikt. De geur van mango en mandarijn is zo lekker en mijn handen voelen na gebruik ook zo fijn aan. 

Ik ben echt gek op het drinken van Capri-Sun en ontdekte bij de Turkse winkel weer een nieuwe smaak en dat was de Elfentrank/Fairy Drink. Net zoals alle andere smaken vind ik deze ook weer heel erg lekker.

De parfum met toch wel de gekke naam Female Erotics is ook zeker een favoriet. Ik heb hem al eerder gehad alleen toen die op was kon ik hem nergens meer vinden. Nu kwam ik ze gelukkig weer tegen en heb hem de afgelopen maand ook weer heel vaak gebruikt.

En dan ook nog twee favorieten make-up producten. Links de nagellak 04 Groupie At Heart uit de Essence TE beauty Beats en daarnaast de 190 Gentle Nude is Back lipstick van Catrice. Deze lipstick is helaas niet meer te koop en vind dat zo jammer. Ik draag namelijk niet snel nude kleuren lipstick, maar deze vind ik zo mooi.

En als laatste iets waar jullie nu misschien wel gek van zullen worden met hoe vaak het langskomt op mijn blog haha. Het is het "laatste" deel uit The Iron Fey serie. Ik heb het boek nu ook bijna uit en vind het zo jammer, want het is zo'n mooie serie.  

Dit waren alweer mijn favorieten van de maand november en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en dan is het nu alweer om de laatste favorieten te ontdekken van 2013. Ik kan mij haast niet voorstellen dat het jaar alweer bijna voorbij is en we nog maar een paar weekjes van 2014 afzitten. 

Was jullie ultieme favoriet van de maand november?

Veel Liefs,
Lies

Doe jij al mee aan mijn winactie waarmee je een kerstpakketje kan winnen? Klik hier om erachter te komen wat er in het Kerstpakketje zit en hoe je er kans op kan maken.